مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج:

پژوهش‌سراها باعث هدفمندی فعالیت‌های علمی و آموزشی دانش‌آموزان می‌شود

کرج (پانا) - دهمین جلسه هیأت امنای پژوهش‌سرای دانش‌آموزی ملاصدرا ناحیه ۴ کرج، با حضور مدیر اداره آموزش و پرورش و اعضای این پژوهش‌سرا در آموزشگاه ملاصدرا ناحیه 4 کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش‌سراها باعث هدفمندی فعالیت‌های علمی و آموزشی دانش‌آموزان می‌شود

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج در جلسه هیأت امنای پژوهشسرای دانش آموزی ملاصدرا گفت: هیات امنای پژوهش‌سرای ملاصدرا با نگاه علمی-فرهنگی ترمیم خواهد شد.

وی در ابتدای این جلسه با تاکید بر نگاه علمی و فرهنگی به پژوهش‌سرای دانش‌آموزی افزود: پژوهش‌سراها باعث هدفمندی فعالیت‌های علمی و آموزشی دانش‌آموزان می‌شود و نوع نگاه مسئولین به پژوهش‌سرا در پیشبرد اهداف آن مؤثر است.

مراد مالمیر اضافه کرد: هیات امنای پژوهش‌سرای دانش‌آموزی باید عمل‌گرا و پای کار باشند تا با برگزاری جلسات کاربردی و شرح وظایف مشخص، قدرت تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری این مجموعه علمی افزایش یابد.

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۴ کرج بیان کرد: در جلسه آینده هیأت‌ امنای پژوهش‌سرا از ائمه جمعه کمالشهر و مهرشهر ، مسئول علمی در سپاه امام هادی علیه‌السلام و امام سجاد علیه‌السلام ، فرهنگیان عضو شورای شهر کرج ، مدیران مدارس سمپاد، مدیران مدارس هیئت امنایی، نماینده مدیران مدارس شاهد و مسئول فرهنگی و هنری شهرداری دعوت خواهند شد تا جلسه‌ای پربار و غنی داشته‌باشیم.

زهرا نیکویی مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی ملاصدرا در این جلسه با قدردانی از نگاه ویژه مدیر آموزش‌وپرورش به پژوهش‌سرای دانش‌آموزی ملاصدرا گفت : با حضور و نوع نگاه علمی و کیفیت محور مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۴ کرج ، مسیر علمی را به‌درستی و با آرامش طی می‌کنیم و دنبال نخبه‌پروری نیستیم بلکه فعالیت‌های ما باید ثبات داشته باشد.

گفتنی است که پژوهش‌سرای دانش‌آموزی ملاصدرا قطب کشوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور است و امسال میزبانی چهارمین دوره مسابقات سلول‌های بنیادی را برعهده داشت.

خبرنگار ؛ مهشید عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار