«قهرمان» به گیشه نرسیده رکورد زد

تهران (پانا) – فیلم سینمایی «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی که قرار است نماینده ایران در اسکار 2022 باشد هنوز به اکران سینما نرسیده توانست 240 میلیون فروش داشته باشد و این می‌تواند نویدبخش بازگشت رونق به سینما در این چند ماه مانده به آخر سال باشد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
«قهرمان» به گیشه نرسیده رکورد زد

فیلم سینمایی «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی از امروز ۵ آبان ماه در شهر شیراز روی پرده سینما رفت و قرار است از فردا ۶ آبان ماه در سراسر کشور نمایش داده شود.
این فیلم در نخستین روز نمایش خود که تنها در شهر شیراز رخ‌داده بود، با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان شیرازی مواجه شد و به رکورد قابل توجه 240 میلیون تومان رسید. همچنین سانس های فوق‌العاده برای این فیلم در نظر گرفته شد.
قهرمان که در شهر شیراز فیلم‌برداری شده است، داستان کاراکتری به نام رحیم را دنبال می‌کند که از همسرش جداشده و به علت بدهی در زندان است. در یک مرخصی دوروزه، سرنوشت ۱۷ سکه طلا را سر راه رحیم می‌گذارد اما وی پس از پی بردن به آن‌که این سکه‌ها برای بازپرداخت بدهی و آزادی از زندان کافی نیستند تصمیم می‌گیرد آن‌ها را به صاحب اصلی‌شان برگرداند. این اقدام فداکارانه از رحیم در شبکه‌های اجتماعی یک ستاره می‌سازد اما... .
این فیلم که محصول مشترک ایران و فرانسه است و اولین بار در بخش رقابتی جشنواره کن اکران و با تحسین منتقدان روبرو شد، در جشنواره یادشده هم جایزه بزرگ و هم جایزه فرانسوا شاله را از آن خود کرد.
در این فیلم که نماینده ایران در اسکار ۲۰۲۰ است، امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی و سارینا فرهادی و جمعی از بازیگران بومی شهر شیراز ایفای نقش کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار