با عجیب‌ترین مشاغل آشنا شوید

تهران (پانا) - در این خبر با عجیب‌ ترین مشاغل در سراسر جهان آشنا خواهید شد که احتمالا تا پیش از این نمی‌ دانستید وجود دارند.

کد مطلب: ۱۲۲۴۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
با عجیب‌ترین مشاغل آشنا شوید

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، از بین بسیاری از مشاغل عجیب و غریب که برای اولین بار در مورد آنها می‌شنویم، برخی از آنها به دلیل ماهیتشان بسیار عجیب‌تر هستند. در سراسر جهان مشاغل زیادی وجود دارد که قابل باور نیست کسی آنها را انجام دهد اما افرادی هستند که در قبال دریافت پول این مشاغل را دارند. در ادامه با تعدادی از این مشاغل آشنا می‌شوید.

هل دهنده حرفه‌ای مسافران

ژاپن کشوری سخت کوش است و به این موضوع که همه کارکنان به موقع به محل کار خود حاضر باشند ،تاکید دارد. به همین دلیل ژاپن افرادی را به خدمت گرفته است که مسافران را سوار قطار‌ها کنند، این افراد مسافران را هل می‌دهند تا همه در قطارها جا بگیرند.

خوابیدن

در حقیقت در این شغل کسی به شما پول می‌دهد تا به خواب عمیق فرو بروید. دانشمندان اختلالات خواب و مشکلات آن را با کمک این افراد آزمایش می‌کنند.

مهمان عروسی

مهمان عروسی، یک شغل نیمه وقت در ژاپن است که در آن مردم در مجالس عروسی به عنوان مهمان حضور پیدا می‌کنند و می‌توان گفت یکی از عجیب‌ترین مشاغل دنیا است.

تست خوشبو کننده

کسانی که این شغل را انتخاب می‌کنند باید بینی خود را در زیر بغل دیگران قرار دهند تا قدرت خوشبو کننده‌ها را آزمایش کنند.

آزمایش تیوپ شنا

کاری که باید در این شغل انجام داد این است که فرد باید محصولات شنا را آزمایش کرده تا همه جنبه‌های ایمنی را بررسی کند و مطمئن شود که تیوپ‌ها بی خطر هستند. برای کسانی که این شغل را برعهده می‌گیرند، بیمه درمانی هم وجود دارد..

تست کننده غذای حیوانات خانگی

همه کسانی که در این شغل فعالیت می‌کنند یا باید عاشق حیوانات خانگی باشند یا اشخاصی باشند که به دنبال تست کردن غذا‌های عجیب و غریب هستند، زیرا باید غذای ساخته شده برای حیوانات را بچشند.

گریه کن حرفه‌ای

کسانی که هیچکس را ندارند که پس از مرگشان برای آن‌ها عزاداری و گریه کند، به افرادی که این شغل را دارند احتیاج خواهند داشت. البته که متوفی نمی‌تواند آنها را در حال عزاداری ببیند.

شغل محافظت از شتر مرغ

فردی که این شغل را انتخاب می‌کند تنها کاری که باید انجام دهد این است که شترمرغ‌های جوان را تماشا کند تا با یکدیگر درگیر نشوند.

تست چین و چروک

نقش فردی که این شغل را دارد، آزمایش عدم وجود چین و چروک روی کفش‌ها هنگام خروج آن‌ها از کارخانه است.

صید دوچرخه

آمستردام یکی از شهرهایی است که دوچرخه سواری در آن به شدت محبوب است؛ بنابراین تعجب آور نیست در ترکیب با یک شغل، شغل عجیبی به نام صید دوچرخه ایجاد شود. هر سال، حدود ۱۴ هزار دوچرخه زنگ زده از آبراهه‌های آمستردام یافت پیدا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار