برگزاری دوره توانمندسازی آموزگاران تربیت‌بدنی شهرستان قرچک

قرچک(پانا) - ورزش و آمادگی جسمانی یکی از ابعادی است که باعث ایجاد نشاط و سلامت در زندگی آینده دانش‌آموزان می‌شود و برای ایام پساکرونا با برنامه‌ریزی دقیق در مدارس باید بر این مهم دست یافت.

کد مطلب: ۱۲۲۳۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره توانمندسازی آموزگاران تربیت‌بدنی شهرستان قرچک

مهدی دهقانی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: نشاط و شادابی در مدرسه باعث رشد و تکامل همه ابعاد وجودی یک دانش‌آموز در ابعاد جسمانی، شناختی، عاطفی، اخلاقی و معنوی می‌شود. چنانچه یک بعد از این ابعاد دچار صدمه شود و یا مورد غفلت و فراموشی قرار گیرد، دانش‌آموز به توانایی‌ها و شایستگی‌های کامل دست نخواهد یافت.

وی افزود: شاد زیستن برای کودک به همان اندازه مهم است که تغدیه خوب، محبت کردن و حفاظت از او اهمیت دارد، زیرا سلامت روحی و روانی و فیزیکی و جسمانی او را تأمین می‌کند.

دهقانی تصریح کرد: ورزش و آمادگی جسمانی یکی از ابعادی است که باعث ایجاد نشاط و سلامت در زندگی آینده دانش‌آموزان خواهد شد و برای ایام پساکرونا با برنامه‌ریزی دقیق در مدارس باید بر این مهم دست یابیم.

این دوره از سوی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش قرچک با هدف توسعه آمادگی‌های جسمانی و مهارت‌های حرکتی با محوریت شاداب سازی مدارس و ارتقاء سرانه فعالیت‌های ورزشی برنامه‌ریزی در آموزشگاه شهیده سمیه و ریحانه النبی با حضور آموزگاران پایه و آموزگاران درس تربیت‌بدنی برگزار شد.

خبرنگار دانش‌آموز: سما صامت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار