مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج:

اولیای دانش‌آموزان شرکای اصلی آموزش و پرورش هستند

کرج (پانا)- در افتتاحیه هفته پیوند اولیا و مربیان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج، تاکید کرد اولیای دانش‌آموزان شرکای اصلی آموزش و پرورش هستند.

کد مطلب: ۱۲۲۳۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
اولیای دانش‌آموزان شرکای اصلی آموزش و پرورش هستند

این جلسه با حضور مراد مالمیر، مدیر آموزش و پرورش ناحیه کرج۴، کوروش رومیانی مدیر مدرسه هیئت امنایی میرحبیبی و اعضای هیئت اولیا و مربیان در خصوص مسائل ورود دانش آموزان به مدرسه، در آموزشگاه هیات امنایی میرحبیبی برگزار شد.

مراد مالمیر مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج در این نشست افزود: برای اینکه دانش آموزان رشد کنند دو بال نیاز دارند یعنی زمانی دانش آموز رشد می کند که هم اولیا و هم تربیت کننده کنار هم باشند. بنابراین اولیا شرکای اصلی آموزش و پرورش هستند و بر این اساس ما فقط به دنبال نگرش مثبت اولیا هستیم.

وی اضافه کرد: دانش آموزان اساس کار مدرسه هستند و اگر دانش آموزی در مدرسه نباشد مدرسه معنا و مفهومی ندارد، بنابراین مدرسه با حضور دانش آموزان و اولیا معنا پیدا می کند در این میان اولین چیزی که مهم است سلامت دانش آموزان و مربیان است که این امر با واکسینه شدن کادر آموزشی محقق می شود.

مدیر آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: بالغ بر ۸۵درصد از کادر مدارس ناحیه ۴ و ۶۵ درصد از دانش آموزان این ناحیه واکسینه شده اند که یکی از دغدغه های آموزش و پرورش حفظ سلامت در کلاس های حضوری است که با رعایت دانش آموزان و اولیا این امر ممکن است و البته برای کنترل و بررسی سلامت مسئولان مدارس و دانش آموزان فیلترهایی در نظر گرفته شده اند.

مالمیر اشاره کرد: مدرسه با حضور دانش آموزان زیبا می شود، اما حضور دانش آموزان اجباری نیست، بلکه اختیاری است. اگر اولیای دانش آموز با آمدن فرزندشان مشکلی نداشته باشند دانش آموز به مدرسه می آید و در صورت نارضایتی اولیا هیچ گونه اجباری برای آمدن دانش آموز به مدرسه وجود ندارد.

در پایان رومیایی مدیر مدرسه میرحبیبی از تمامی حاضران در جلسه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

خبرنگار ؛ نادیا مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار