سازمان دانش آموزی در فعالیت‌ها و برنامه‌های متناسب با اسناد بالادستی و گام دوم انقلاب عمل می کند

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در نشست تبیین باز مهندسی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی که با حضور رابطین و کارشناسان شهرستان ها و مناطق استان برگزار شد فعالیت‌ها و برنامه‌های این سازمان را متناسب با اسناد بالادستی و گام دوم انقلاب بیان کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی در فعالیت‌ها و برنامه‌های متناسب با اسناد بالادستی و گام دوم انقلاب عمل می کند

سید نظام مرادی در این نشست تاکید کرد: یک سازمان در مسیر حرکت خود نیازمند توجه به تغییرات ایجاد شده در مخاطب است تا با مهندسی مجدد برنامه‌ها و اهداف خود موفق‌تر عمل کند که خوشبختانه سازمان دانش‌آموزی به بازبینی و به روزرسانی برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پرداخته است.

وی گفت: متخصصین و کارشناسان در سطح وزارت آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی با هماهنگی سایر دستگاه‌ها و نهادهایی که برنامه ها و فعالیتهای دانش آموزی را در سطح کشور پیگیری می‌کند برنامه‌ریزی کردند و به این نتیجه رسیدند که سازمان دانش آموزی در فعالیت‌ها و برنامه‌ها متناسب با اسناد بالادستی و گام دوم انقلاب تغییراتی را در اصول و فرایندهای اجرایی خود ایجاد کند.
مرادی افزود: بر همین اساس تصمیم به باز مهندسی فعالیت‌های سازمان دانش آموزی گرفته شد و با توجه به شرایط کرونایی، استان‌ها به ۴ قطب تقسیم بندی شدند، که استان ما به همراه استانهای فارس، بوشهر، هرمزگان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و لرستان در قطب ۴ حضور داشت.

وی با اشاره به ساماندهی و فرایند جذب پیشتازان اظهار کرد: سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در در بحث جذب مربیان و دانش آموزان در سال های اخیر جزء استان‌های اول کشور بوده است.

در ادامه جلسه فاطمه نجات بخش مدرس تشکیلات پیشتازان و سلیمان شهبازی عضو کمیته فنی باز مهندسی بطور مفصل در مورد جزئیات این بازمهندسی برای شرکت کنندگان توضیحات لازم را ارائه کردند.

در پایان رابطین و کارشناسان شرکت کننده به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و مقرر شد این مربیان در شهرستان های خود طرح بازمهندسی را برای سایر مربیان و دانش آموزان تبیین کنند.

باز مهندسی سند تحول تشکیلات دانش آموزی پیشتازان با آغاز سال تحصیلی جدید در کشور عملیاتی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار