کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی گناباد پیشتاز در فعالیت‌های حوزه فرهنگی هنری

گناباد (پانا)-گردهمایی معاونین پرورشی گناباد جهت ارتقا کیفیت فعالیت‌های این حوزه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی گناباد پیشتاز در  فعالیت‌های حوزه فرهنگی هنری

جلسه بررسی عملکرد مدارس پسرانه متوسطه اول و دوم در مرحله شهرستان، استان و کشوری مسابقات فرهنگی هنری و مسابقات قرآن و عترت در سال تحصیلی گذشته، با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی کارشناس قرآن و عترت و مدیران دارالقرآن پسرانه شهید دوستدار و کانون شهید بهشتی و نیز معاونین و مربیان پرورشی مدارس پسرانه متوسطه اول و دوم در محل سالن اجتماعات کانون شهید بهشتی گناباد برگزار شد.

مجید فدوی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره، با اشاره به رتبه پنجم گناباد در بین 47 اداره استان در مسابقات فرهنگی هنری سال گذشته، بیان کرد: دانش آموزان و معلمان شهرستان گناباد توانمندی و قابلیت بالایی جهت کسب رتبه های برتر استانی و کشوری دارند.

وی افزود: برگزاری باشکوه مسابقات فرهنگی هنری در مرحله آموزشگاه در ایجاد شادابی و نشاط و در نتیجه بالارفتن بازدهی آموزشی دانش آموزان نقش‌ موثری دارد.

در این از مراسم از آغاز به کار انجمن های دانش آموزی کانون فرهنگی و تربیتی شهید بهشتی رونمایی شد.
حکیم زاده مدیر کانون فرهنگی و تربیتی شهید بهشتی انجمن ها را راهکاری جهت حضور پررنگ‌تر دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم در کانون عنوان کرد.

وی افزود: فعالیت انجمن های دانش آموزی در کانون فرصتی برای کسب مهارت های اجتماعی و آشنایی با اصول خودآموزی توسط دانش آموزان است. همچنین زمینه مشارکت دانش آموزان در تصمیم سازی و تصمیم گیری در فعالیت های کانون های فرهنگی و تربیتی را فراهم می آورد.
انجمن های کانون شهید بهشتی در قالب انجمن کتاب و کتابخوانی، انجمن هنرهای نمایشی، انجمن هنرهای آوایی، انجمن شعر و داستان، انجمن رسانه و فضای مجازی، انجمن هنرهای دستی و تجسمی و انجمن گردشگری کار خود را آغاز کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار