رئیس‌جمهور در ششمین سفر استانی وارد بوشهر شد

رئیسی: سخن گفتن از مشکلات و بیکاری با وجود ظرفیت‌های فراوان قابل تحمل نیست

تهران (پانا) - آیت الله سیدابراهیم رئیسی در ششمین سفر استانی خود دقایقی پیش با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار و مسئولین ارشد استانی وارد فرودگاه بین‌المللی بوشهر شد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیسی: سخن گفتن از مشکلات و بیکاری با وجود ظرفیت‌های فراوان قابل تحمل نیست

وزرای نفت، کشور، اقتصاد، نیرو، جهاد کشاورزی و رئیس سازمان انرژی اتمی رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

دیدار با نخبگان، خانواده شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم، بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌های استان، حضور در شورای اداری و نشست خبری از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور به بوشهر است.

سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان بوشهر با بیان اینکه پیش از انجام سفر بررسی‌های کارشناسی نسبت به وضعیت استان و مشکلات مردم این منطقه انجام شده است، گفت: در این سفر گام‌های ماندگاری برای رفع مشکلات و محرومیت‌های استان بوشهر برداشته خواهد شد.

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای استان بوشهر در حوزه های کشاورزی، شیلات، نخیلات و بخش نفت، گاز و پتروشیمی، بر ضرورت فعال شدن اقتصاد دریا، کشاورزی، شیلات و نخیلات در این استان تاکید کرد.

رئیسی افزود: برای رفع مشکلات و محرومیت‌های استان باید در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی گام‌های موثری برداشته شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: انجام اقدامات زیربنایی در بخش آب، برق، جاده‌های مواصلاتی و به ویژه اتصال استان به ریل سراسری نیز از جمله اقداماتی است که در این سفر نسبت به آن تصمیم‌گیری خواهد شد تا گام‌های ماندگاری برای رفع مشکلات بنیادین مردم استان برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار