در جلسه مدیران مدارس پسرانه متوسطه اول منطقه ۱۹ عنوان شد:

تحقق اهداف تعلیم و تربیت، وابسته به ایفای خوب نقش مدیران است

تهران(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 با اعلام اینکه برنامه بازگشایی تدریجی و حضوری مدارس در دستور کار قرار گرفته، بر رعایت تمام پروتکل‌های ابلاغی برای بازگشایی حضوری مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تحقق اهداف تعلیم و تربیت، وابسته به ایفای خوب نقش مدیران است

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع و رسانی آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، با حضور هادی حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، پروین نژاد، معاون آموزش متوسطه و کارشناس مسوول متوسطه اول، جلسه مدیران مدارس پسرانه متوسطه اول در دبیرستان هیات امنایی زمانی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حنیف نیا در این جلسه ضمن تجلیل از زحمات مدیران مدارس به جهت تمهید مقدمات آغاز سال تحصیلی گفت: به دستور رئیس جمهور، برنامه بازگشایی تدریجی و حضوری مدارس در دستور کار قرار گرفته است و به همین دلیل رعایت تمام پروتکل های ابلاغی برای بازگشایی حضوری مدارس الزامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بدون تردید تحقق اهداف تعلیم و تربیت وابسته به ایفای خوب نقش مدیران است. به همین دلیل مدیران مدارس باید همواره مراقبت کنند که در رسیدن به اهداف ترسیم شده مدرسه خویش دچار خطای راهبردی نشوند و دقیقا به همین جهت باید همواره دغدغه پایش اهداف را مدنظر قرار دهند.

حنیف نیا افزود: روش های متعارف قبلی برای امروز ما کارساز نیستند و به همین دلیل مدیرانی که توانمندی و مهارت بیشتری در مدیریت بحران دارند، در این ایام آرامش بیشتری بر فرایند یاددهی و یادگیری فراهم می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار