در جلسه مدیران مدارس متوسطه دوره دوم منطقه ۱۹ مطرح شد:

مدیران باید همواره دغدغه پایش اهداف مورد نظر را داشته باشند

تهران(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ مهمترین شاخص موفقیت یک مدیر را در برونداد ماموریتی خود تحقق هدف عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیران باید همواره دغدغه پایش اهداف مورد نظر را داشته باشند

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ۱۹، جلسه مدیران مدارس متوسطه دوم نظری با حضورهادی حنیف نیا؛ مدیر منطقه، پروین نژاد؛ معاون آموزش متوسطه و مسوولین متوسطه دوم و گروه های آموزشی منطقه در دبیرستان نمونه دولتی دخترانه بشری برگزار شد.

حنیف نیا در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های مدیران مدارس برای اقدامات انجام شده در پروژه مهر برای آغاز سال تحصیلی طی سخنانی گفت: امروزه مدیریت در مدارس به جهت گستره، پیچیدگی خاص امر تعلیم و تربیت با تنگناهای حاکم به عنوان یکی از سخت ترین نوع مدیریت ها در جامعه است.

وی با تشریح شاخص های موفقیت مدیران گفت: مهمترین شاخص موفقیت یک مدیر در برونداد ماموریتی خود تحقق هدف است، از این رو برای رسیدن به تحقق هدف مدیران باید همواره دغدغه پایش اهداف مورد نظر را داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انعطاف در روش‌ها و الگوهای تدریس و داشتن نوآوری، اصل ملی و جهانی است اما همانطور که هیچ چیز جای کالبد فیزیکی و میدان معنایی مدرسه را نمی‌گیرد، هیچ پرده و صفحه نمایشی جای معلم را نخواهد گرفت و از این رو سیاست کلی نظام و رئیس جمهور محترم و متخصصان آموزش و پرورش بازگشایی و حضور تدریجی و آرام دانش آموزان در مدرسه است.

وی در پایان بر رعایت پروتکل های ۰۶ ابلاغی و همچنین فرآیند فعالیت های آموزشی و تربیتی حضوری مدارس در دوران کرونا برای سال تحصیلی جاری تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار