تدابیر ویژه ترافیکی برای ورود و خروج زائران به مشهد مقدس

تهران (پانا) - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی از اتخاذ تدابیر ویژه محدودیت تردد و تدابیر ویژه ترافیکی برای ورود و خروج زائران از مشهد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تدابیر ویژه ترافیکی برای ورود و خروج زائران به مشهد مقدس

به گزارش مهر، حمیدرضا دهنوی در رابطه با محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی ماه صفر، اظهار کرد: محدودیت‌ها از عصر امروز دوشنبه ۱۲ مهر در اطراف حرم مطهر رضوی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: تا ساعت ۱۲ امشب محدودیت تردد خواهیم داشت و از این ساعت به بعد، محدودیت توقف اجرایی می‌شود و پاکسازی مسیر اطراف حرم مطهر و زیرگذر انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی با بیان این‌که از ساعت ۱۲ امشب تا فردا صبح پاک‌سازی اطراف حرم مطهر صورت می‌گیرد، افزود: از صبح سه‌شنبه آمادگی لازم برای حضور زائران و هیئت‌های مذهبی برای شرکت در مراسم عزاداری در محدوده حرم وجود دارد.

وی با بیان این‌که ورود تاکسی و اتوبوس به این محدوده بدون محدودیت امکان‌پذیر است، اضافه کرد: محدوده پاکسازی توقف وسایل نقلیه از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی، میدان شهید گمنام تا حرم مطهر رضوی، میدان پنج راه تا حرم مطهر رضوی، میدان دانش تا حرم مطهر و تقاطع شهید اندرزگو به سمت میدان بیت المقدس از امشب پاکسازی شده و محدودیت تردد و توقف اعمال می‌شود.

دهنوی گفت: با توجه به حضور و تردد زائران پیاده از مبادی ورودی به مشهد، در این خصوص تمهیدات لازم برای تأمین ایمنی عبور و مرور عابران پیاده توسط همکاران راهور انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که این محدودیت‌ها و حضور میدانی راهور در محدوده حرم مطهر رضوی تا پایان مراسم عزاداری در جمعه شب ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: تدابیر ویژه ترافیکی برای خروج زائرین از شهر مشهد که معمولأ از شب پنجشنبه و جمعه انجام می‌شود، با تقویت مسیرهای خروجی در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار