مصرف بیش از یک هزار میلیون مترمکعب گاز طبیعی در اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیر عامل شرکت گاز اردبیل خبر داد امسال بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در سطح استان مصرف شده است.

کد مطلب: ۱۲۲۰۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مصرف بیش از یک هزار میلیون مترمکعب گاز طبیعی در اردبیل

به گزارش شرکت گاز اردبیل ، سردار اسماعیلی، مدیرعامل شرکت گاز استان از مصرف یک هزار و ۴۱۳ میلیون متر مکعب گاز طبیعی طی سال جاری در استان خبر داد و گفت: با توجه به کوهستانی بودن و برودت هوا در استان اردبیل و با شروع فصول سردسال، مصرف گاز مشترکین خانگی در روز‌های اخیر نسبت به روز‌های قبل از آن افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه امسال در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی استان ۱ هزار و ۴۱۳ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده، افزود: از کل گاز مصرف شده در استان، ۶۰۲ میلیون متر مکعب مربوط به مصرف خانگی و صنعتی و ۸۱۱ میلیون متر مکعب گاز نیز از سوی نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل مصرف شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان در ادامه اظهار کرد: این میزان مصرف گاز طبیعی در استان ۴.۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته که بخش خانگی و صنعتی با ۷۱ میلیون متر مکعب کاهش مصرف و بخش نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل با ۱۳۲ میلیون متر مکعب رشد مصرف گاز نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

اسماعیلی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در مواقع بروز حوادث مربوط به گاز طبیعی و مشکلات فنی با واحد امداد شرکت گاز استان اردبیل در هر ساعت از شبانه روز با شماره گیری ۱۹۴ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار