استاندار قزوین:

استاندار قزوین: حمایت و پشتیبانی از تولید، وظیفه شرعی و ملی مدیران است

قزوین(پانا)-استاندار قزوین تاکید کرد در شرایط جنگ اقتصادی و دسیسه دشمنان برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی، حمایت و پشتیبانی از تولید، وظیفه شرعی و ملی مدیران و همه آحاد جامعه است.

کد مطلب: ۱۲۱۹۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
استاندار قزوین: حمایت و پشتیبانی از تولید، وظیفه شرعی و ملی مدیران است

هدایت الله جمالی پور در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، افزود: امروزه دشمنان، همه ظرفیتها را بسیج کرده اند تا از طریق جنگ اقتصادی با ملت ایران مقابله کنند.

وی گفت:وقتی معیشت به خطر بیفتد هزاران مساله و مشکل دیگر به وجود می آید و باید در این جنگ همه ظرفیتها را بسیج کنیم.

جمالی پور افزود: در جنگ نظامی، تکلیف ما مشخص است اما در جنگ اقتصادی باید از هرنوع رفتار و تصیمی که خطری برای تولید است و نابخردانه و در جهت خواست دشمن باشد پرهیز کنیم.

وی گفت: همه ما باید بدانیم تعالی کشور در رونق اقتصادی است و مقام معظم رهبری در سالهای اخیر با انتخاب شعار سال به این موضوع تاکید کرده اند.

جمالی پور با تاکید بر بهره وری در این شرایط اقتصادی، افزود: امروز در دنیا برای آیتم بهره وری، ارزش زیادی قائل هستند و ما نیز باید اهمیت زیادی برای این موضوع قائل باشیم و رفتار ما منطبق بر بهره وری و تعهد کاری باشد.
وی گفت: اگر ما به بهره وری اعتقاد داشته باشیم می توانیم با همین منابع موجود پنج برابر ارزش افزوده خلق کنیم و باید به این موضوع فکر کنیم.

استاندار قزوین گفت: ما باید بهره وری را به عنوان مهمترین عامل توسعه بدانیم و با برنامه سازی و برنامه ریزی مردم را نسبت به بهره وری در جنگ اقتصادی آگاه کنیم.

وی با اشاره به سفر رییس قوه قضاییه به استان، گفت: سفر خوب و بابرکتی بود و ارزش افزوده مفیدی برای استان رقم خورد.

جمالی پور گفت: رییس قوه قضاییه با وجود مضایق مالی نگاه ویژه به استان کردند و انتصاب ایشان نوید بخش روزهای خوبی برای دستگاه قضا است.

وی اضافه کرد: در استان اقدامات خوبی برای حمایت از تولید آغاز شده و همه مسوولان در راستای حمایت از کار و تولید و خلق ثروت یکصدا هستند.

جمالی پور با اشاره به موضوع قطع انشعاب برق واحدهای تولیدی، گفت:شرکت توزیع برق حق ندارد، پست و انشعاب برق واحدهای تولیدی را زودتر از یک‌سال جمع نکند و در صورت لزوم برای اقدام در این زمینه حتما با کمیته تخصصی مربوط هماهنگی لازم صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین نیز در این جلسه گفت: در مورد قیمت نهایی سبوس، تصمیم گیری سخت است، چون گرایش به هرطرف این موضوع تبعاتی دارد.

عیسی قبادی گفت: از یک طرف کارخانجات آرد قرار دارند که با قیمت قبل عرضه سبوس کار می کنند و متحمل ضرر می شوند و باید یارانه تخصیص داده شود که منابع آن تامین نشده است.

معاون استاندار قزوین افزود: از یک طرف هم مصرف کنندگان و دامداران قرار دارند که افزایش قیمت موجب خسارت آنها و افزایش قیمت محصولات دامی می شود.

وی گفت:با توجه به این موضوع باید یک پیشنهاد به شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی ملی برای تعیین قیمت نهایی سبوس داده شود تا چندپارگی و اختلاف را در این موضوع در سطح کشور شاهد نباشیم.

قبادی گفت:برای بی تفاوت رد نشدن از این موضوع در استان باید یک کمیته کارشناسی تشکیل شود تا بیشتر حقایق در مورد قیمت تمام شده و استفاده سبوس در خوراک دام مشخص شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار