کمیته انتقال سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در آموزش و پرورش رباط کریم تشکیل شد

رباط کریم (پانا)- جلسه کمیته انتقال سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، در اتاق شورای آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم با حضور مسئولان آموزش و پرورش و شهری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
کمیته انتقال سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در آموزش و پرورش رباط کریم تشکیل شد

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم، جلسه کمیته انتقال سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با هدف هماهنگی بیشتر سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط برگزار شد.

در این جلسه رحمت‌اله شریفی مدیر آموزش و پرورش رباط‌کریم در سخنانی به بیان ضرورت تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک پرداخت و دستور العمل های اجرایی آن را برای حاضرین تشریح کرد.

وی گفت: با تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، آموزش و پرورش تنها مرجع صادر کننده مجوز تأسیس و راه‌اندازی مراکز مهد و پیش‌دبستانی است. همچنین مراکزی که مجوز تأسیس و راه‌انداز خود را از سازمان‌هایی غیر از آموزش و پرورش اخذ کرده‌اند، موظف هستند جهت ادامه فعالیت خود به آموزش و پرورش شهرستان مراجعه و جهت اخذ مجوز اقدام کنند.

در این جلسه ،محمدعلی نوری، مریم محمدی معاونین پرورشی و آموزشی آموزش و پرورش رباط کریم، مجید شهریاری معاون اجتماعی نیروی انتظامی مدیر مرکز رسیدگی امور مساجد شهرستان و نمایندگانی از دفاتر ائمه جماعات،سپاه و بسیج شهرستان، حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار