پیام تبریک مدیرآموزش وپرورش شهرستان رباط کریم به سرپرست آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران

رباط‌ کریم( پانا)-مدیر آموزش وپرورش شهرستان رباط کریم ، انتخاب سیدمجتبی هاشمی را به عنوان سرپرست آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۱۵۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرآموزش وپرورش شهرستان رباط کریم به سرپرست آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و‌ پرورش رباط‌کریم ،رحمت‌اله‌شریفی مدیر آموزش و پرورش رباط‌کریم ،طی پیامی انتخاب سید مجتبی هاشمی را به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران را تبریک گفت.
پیام وی به شرح زیر است.

جناب آقای سیدمجتبی هاشمی
انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی ؛ مؤمن و متعهد در منصب سرپرست آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران ،بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نویدبخش افزایش فضای دانش و بینش در کالبد همه علاقمندان به این مجموعه عظیم علمی شده است.

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای صیدلو در طول تصدی پست مدیرکل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران که به حق تلاش و زحمات مستمر و صادقانه داشتند؛
از درگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این ارگان تمنا دارد.

مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی ؛ موجبات ارتقاء آن مجموعه را فراهم خواهد کرد. از درگاه حضرت سبحان؛ تداوم تعالی و توفیق ؛ سعادت و سیادت جناب عالی را مسالت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار