استاندار قم خبر داد:

رتبه سوم قم در ایجاد زیرساخت‌های واکسیناسیون کرونا در کنار استقبال پایین از واکسن

قم(پانا)- استاندار قم عنوان کرد قم از نظر زیرساخت‌های واکسیناسیون رتبه سوم کشوری را از آن خود کرده و باید نسبت به افزایش میل و رغبت مردم به دریافت واکسن، تلاش شود.

کد مطلب: ۱۲۱۹۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
رتبه سوم قم در ایجاد زیرساخت‌های واکسیناسیون کرونا در کنار استقبال پایین از واکسن

«بهرام سرمست» استاندار قم امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران، اظهار کرد: برداشته شدن محدودیت های کرونایی منوط به رسیدن درصد پوشش واکسیناسیون عمومی به یک وضعیت اطمینان بخش است.

استاندار قم تصریح کرد: قم از نظر زیرساخت های واکسیناسیون رتبه سوم کشوری را از آن خود کرده و باید نسبت به افزایش میل و رغبت مردم به دریافت واکسن، دستگاه های اجرایی با تمام وجود تلاش کنند.

سرمست گفت: لازمه بازگشایی مدارس این استان واکسیناسیون تمام عوامل مرتبط با دانش آموزان مانند والدین، معلمان و سایر افراد درگیر با مدارس است.

وی یادآور شد: تمام دستگاه های اجرایی قم باید لیست کارکنان خود را در رابطه با دریافت یا عدم دریافت واکسن کرونا به نام و نام خانوادگی کارمندان در اختیار استانداری قرار دهند تا نسبت به عدم واکسینه شدن احتمالی برخی از این افراد تصمیم گیری شود.

سرمست تصریح کرد: طرح سامانه هوشمند واکسیناسیون و بیماری های واگیر بصورت پایلوت کشوری در استان قزوین آغاز شده که در قالب آن محدودیت هایی برای افرادی که واکسن نزده اند، اعمال و گشایش هایی برای افراد واکسینه به اجرا در خواهد آمد.

استاندار قم اظهار کرد: آرامستانها، گیم نت ها، نانوایی ها و پایانه های مسافربری از مراکزی هستند که وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آنها نامطلوب است.

وی همچنین تاکید کرد: مدیران استانی باید تا آخرین لحظه مسوولیت نسبت به خدمت رسانی به مردم و پایبندی به سلامتی جامعه حساسیت داشته باشند.

سرمست اظهار کرد: آیین های اربعین حسینی(ع) با کمترین حاشیه و سوء مباحث بهداشتی و انتظامی در استان قم برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار