همزمان با هفته دفاع مقدس انجام شد:

دیدار فرماندار و نماینده مردم نیشابور در مجلس با جانباز دفاع مقدس و خبرنگار پانا

نیشابور(پانا)- به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، فرماندار نیشابور، نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، فرمانده تیپ 21 امام رضا ، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و رئیس بنیاد شهید و تنی چند از مسئولین شهرستان با محمد کاظم کول آبادی جانباز دفاع مقدس و خبرنگار خبرگزاری پانا خراسان رضوی دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۲۱۸۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار فرماندار و نماینده مردم نیشابور در مجلس با جانباز دفاع مقدس و خبرنگار پانا

فرماندار ویژه نیشابور با تجلیل و قدردانی از رشادت ها و ایثارگری های این یادگاران هشت سال دفاع مقدس آن دوران را از ابتدا تا انتها مملو از افتخار و سربلندی دانست و افزود: آن دفاع جانانه در تاریخ ماندگار و ثبت شده است.

علیرضا قامتی ادامه داد: آنچه امروز در اختیار ماست و آرامش و امنیتی که داریم مرهون رشادت ها، ایستادگی و نثار خون پاک مردان و زنانی است که برای دفاع از این مرز و بوم از همه چیز خود گذشتند. تا این سرزمین و ارزش های آن استوار و پابرجا بماند و وظیفه ما حفظ و حراست از ارزش ها و دستاوردهای این دفاع مقدس است و می بایست با افتخار این ارزش ها را به نسل های بعد از خود انتقال دهیم.

هاجر چناران، نمایند مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن شنیدن مشکلات این جانباز اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز کشورمان مدیون صبر و ایثار جانبازان است، مردم ما همیشه قدردان خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان و جانبازان سرافراز هستند.

فرمانده تیپ 21 امام رضا نیز ضمن تجلیل از صبر انقلابی جانبازان و مجاهدت خانواده محترمشان در تحمل آلام جسمانی و مرارت های جانبازی قدردانی کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت پایدار ایران اسلامی مرهون فداکاری و رشادت شهدا و ایثارگران و خانواده های معزز آنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار