طراحی ۵۴ پویش برای نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی

سال تحصیلی جدید زمان آغاز اجرای نسخه تحولی برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی است

تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش و قائم مقام سازمان دانش‌آموزی از فعالیت‌های این سازمان در جهت ایجاد زمینه برای نقش‌آفرینی دانش‌آموزان سخن گفت.

کد مطلب: ۱۲۱۸۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
طراحی ۵۴ پویش برای نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی

اسماعیل بحری‌زاده در مراسم شور عاطفه‌ها که صبح امروز 7 مهرماه در مدرسه محمدباقر صدر منطقه 11 شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: ماموریت سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران براساس اسناد بالادستی به ویژه اساسنامه سازمان، سند تحول بنیادین، بیانیه گام دوم و سیاست‌های تحولی ابلاغی مقام معظم رهبری بازتعریف شده و فعالیت‌ها را برمبنای این ماموریت بازمهندسی کرده است و سال تحصیلی جدید زمان آغاز اجرای نسخه تحولی برنامه‌های سازمان است.

وی افزود: در همین راستا ماموریت ما زمینه ساری برای تربیت اسلامی دانش‌آموزان در ابعاد فردی و اجتماعی تعریف شده است لذا باید برای نقش آفرینی دانش‌آموزان زمینه سازی کنیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اصل مهم سرلوحه فعالیت‌های ما اصل نقش پذیری و نقش آفرینی دانش‌آموزان است بیان کرد: برای زمینه سازی و نقش آفرینی دانش‌آموزان ۵۴ پویش و ۵۴ فعالیت را در طول سال تحصیلی در مناسبت‌های مختلف طراحی کردیم که با همکاری همکاران در سازمان مرکز، استان‌ها و مربیان، شور عاطفه‌ها یکی از این ۵۴ پویش و ۵۴ موقعیت یادگیری و تربیت است که فراروی دانش‌آموزان قرار گرفته است.

بحری‌زاده با بیان اینکه این برنامه با مشارکت کمیته امام خمینی (ره)، مساعدت صدا و سیما، سازمان بسیج مستضعفین و وزارت آموزش و پرورش و معاونت پرورشی و فرهنگی در سراسر کشور انجام می‌شود افزود: امروز در ۳۲ مرکز استان و ۳۲ اداره کل آموزش و پرورش کشور و ۷۲۰ منطقه آموزش و پرورش جشن شور عاطفه‌ها برگزار می‌شود این جشن برای تمرین انفاق و نوع‌دوستی دانش‌آموزان است.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی از همگان درخواست کرد که به شکل‌های مختلف در این پویش مهربانی شرکت کنند.

وی افزود: آنچه برای ما مهم است این است که طوری زمینه سازی شود که مشق مهربانی و محبت سرمشق زندگی حال و آینده دانش‌آموزان عزیز قرار گیرد.

گفتنی است در پایان این مراسم مسئولان حاضر و دانش‌آموزان مدرسه هدایای نقدی و غیرنقدی خود را برای شرکت در پویش شور عاطفه‌ها به صندوق انداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار