معاون سیاسی، اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

وظیفه امروز ما حفظ، انتقال و ارتقای ارزش‌ها و حماسه‌‌های دفاع مقدس است

زاهدان (پانا) - معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت انتقال تجارب، ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و مقاومت موضوع مهمی است که همه باید برای حفظ، انتقال و ارتقای آن تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۲۱۸۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه امروز ما حفظ، انتقال و ارتقای ارزش‌ها و حماسه‌‌های دفاع مقدس است

ابوذر کوثری در مراسم محوری زنگ ایثار و مقاومت اظهار کرد: مقوله جنگ و دفاع در سابقه تاریخی اکثر ملت‌ها وجود دارد اما موضوع دفاع مقدس برای ما فقط یک جنگ نیست بلکه یک فرهنگ است که در آن ارزش‌های بسیاری وجود دارد.
کوثری ادامه داد: ایثار، شهادت، رشادت و حماسه های که در آن دوران آفریده شد همه از مهمترین ارزش‌ها و هنجارهای فرهنگ دفاع مقدس است.
وی افزود: حفظ این ارزش ها و هنجارها و بسط آن برای نسل های آینده یک موضوع مهم برعهده همه ماست که در این میان دستگاه آموزش و پرورش باید از آن صیانت کند.
کوثری خاطر نشان کرد: ارزش هایی که در دوران دفاع مقدس آفریده شد، همه از حماسه عاشورا نشات گرفته است.
وی ادامه داد: اگر حماسه آفرینی در واقعه عاشورا نسل به نسل به ما منتقل نمی شد قطعا در تاریخ ایران اسلامی هم حماسه‌ای همچون هشت سال دفاع مقدس برای حفاظت از میهن رخ نمی‌داد.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: انتقال تجارب، ارزشها و فرهنگ ایثار و مقاومت موضوع مهمی است که همه ما باید برای حفظ، انتقال و ارتقای آن تلاش کنیم.
کوثری افزود: یکی از مجموعه هایی که در این زمینه می تواند به خوبی نقش آفرینی کند، آموزش و پرورش است که خوشبختانه تقارن هفته گرامیداشت دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی این بستر را به خوبی فراهم کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار