زنگ ایثار و مقاومت نواخته شد

تهران (پانا) - آئین زنگ ایثار و مقاومت و قرائت متن پیام مشترک وزارت آموزش و پرورش و سازمان بنیاد شهید و همچنین میثاق‌نامه دانش‌آموزی صبح امروز 3شنبه 9 مهرماه مصادف با هفتمین روز هفته دفاع مقدس با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با مشارکت و همکاری بنیاد شهید استان و تشکل‌های دانش‌آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
زنگ ایثار و مقاومت نواخته شد

این مراسم با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دبیرستان شاهد مبشر منطقه ۶ تهران برگزار شد.

گفتنی است آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس سراسر کشور که از سوی اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی به استان‌ها ابلاغ شده است، هم‌زمان با بازگشایی مدارس و مصادف با هفته بزرگداشت دفاع مقدس، در هفته اول بهار تعلیم و تربیت، هم شور و شعفی در این روز ایجاد می‌کند و هم یادآوری سال‌های حماسه و ایثار و دفاع مقدس را با مهر و دانش پیوند می‌زند.

از اهداف این موضوع می‌توان به ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت در میان دانش آموزان و فرهنگیان؛ صیانت از میراث ارزشمند شهدای و الامقام؛ ایثارگران و گرامیداشت چهل و یکمین سالروز نکوداشت هفته دفاع مقدس؛ زمینه سازی برای مشارکت فعالانه دانش آموزان کشوردر عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار