دختران تاریخ‌ساز هندبال به ایران برگشتند

تهران (پانا) - تیم ملی هندبال زنان ایران پس از تاریخ‌سازی و کسب سهمیه حضور در جام جهانی به ایران بازگشت.

کد مطلب: ۱۲۱۸۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
دختران تاریخ‌ساز هندبال به ایران برگشتند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال بانوان ایران پس از کسب سهمیه جهانی در مسابقات آسیایی صبح امروز با استقبال زهرا سادات موسوی مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، علیرضا خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان و حمیدرضا عزتی دبیر فدراسیون هندبال وارد میهن شد.

در این مراسم موسوی، با اشاره به موفقیت بانوان هندبالیست در کسب جواز حضور در رقابت های جهانی و حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت های هندبال آسیا گفت: تک تک بازی های شما را رصد کردم و باید بگویم بسیار خوشحالم که چنین با قدرت و جنگنده در این مسابقات ظاهر شدید.

وی افزود: امیدوارم همینطور که با قدرت در ادرن ظاهر شدید، در مسابقات جهانی نیز همین گونه حضور داشته باشید و باعث افتخار مردم کشورمان شوید.

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال نیز در این مراسم گفت: یکی از مشکلات ملی پوشان در این دوره از مسابقات عدم حضور کادرفنی روی نیمکت در 4 بازی پیاپی بود با این حال ملی پوشان تمام توان خود را گذاشتند و توانستند برای نخستین بار علاوه بر حضور در جمع 4 تیم برتر و رقابت در مرحله نیمه نهایی، جواز حضور در رقابت های جهانی را به دست آورند. امیدوارم با این عملکرد درخشان، حمایت از هندبال کشورمان بیش از پیش شود.

لازم به ذکر است تیم ملی هندبال بانوان ایران در گروه B رقابت‌های هندبال قهرمانی زنان آسیا با ژاپن، کویت، فلسطین، اردن و سوریه همگروه بود و توانست با ۴ برد و یک باخت به عنوان تیم دوم گروه به جمع ۴ تیم برتر این مسابقات راه یابد و جواز حضور در رقابت‌های جهانی اسپانیا را کسب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار