معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان:

امروز۳۳ هزار کلاس اولی در مدارس کرمانشاه حاضر شدند

کرمانشاه (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از حضور۳۳ هزار نوآموز کلاس اولی با شرکت در طرح سنجش سلامت و شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
امروز۳۳ هزار کلاس اولی در مدارس کرمانشاه حاضر شدند

ناهید فضلی اظهار کرد: امسال مراسم نمادین جشن شکوفه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز و در قالب گروه‌هایی با جمعیت کمتر از ۱۰ نفر از دانش آموزان به منظور آشنایی با معلمان و آغاز فعالیت‌های تحصیلی و تربیتی امروز در مدارس برگزار می‌شود.

وی افزود: والدین به شیوه‌های مختلف از جمله اپلیکیشن شاد و برنامه آموزشی تلویزیون می‌توانند یادگیری دانش‌آموزان کلاس اولی را استمرار دهند، البته امسال هم قاصدک پاییزی را داریم که لینک آن برای مدیران ارسال و در فضای شاد بارگذاری می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مدارس روستایی و عشایری که جمعیت آن کمتر از ۱۵ نفر است با رضایت اولیا و تصمیم شورای مدرسه می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی بازگشایی شوند.

فضلی در خصوص سایر پایه‌های تحصیلی، گفت: از سوم مهرماه آموزش سایر پایه‌ها با اولویت فضای شاد است و در ادامه شورای مدارس که متشکل از مدیر، معلمان و اولیا هستند در خصوص نحوه آموزش حضوری یا غیرحضوری تصمیم‌گیری خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار