دریافت ۴۱۱۴ اثر در هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مدرسه

تهران (پانا)- اختتامیه هفتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه در اواسط آبان ماه برگزار می‌شود که در این مراسم، دانش‌آموزان برگزیده در هر محور و به تفکیک مقاطع تحصیلی و همچنین برگزیدگان بخش‌های ویژه و تخصصی اعلام خواهند شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
دریافت ۴۱۱۴ اثر در هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مدرسه

به گزارش دبیرخانه هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه، این جشنواره در ۷محور اصلی فیلم داستانی، مستند، انیمیشن، علمی و آموزشی، تیزر تبلیغاتی، ویدیو بلاگ و نماهنگ و ۴محور جانبی فیلمنامه، پوستر، تیزر فیلم و عکس پشت صحنه، از تاریخ ۱۸ اسفند الی ۱۵ شهریور، اقدام به دریافت اثر کرد. دریافت آثار در بستر سایت رسمی جشنواره به آدرس www.madresefestival.ir انجام شد.

پس از پایان مهلت ارسال آثار، در مجموع از ۲۰۵ شهرستان و ۲۴۳ شهر از ۳۱ استان کشور و تعداد ۱۱۰۸ مدرسه، تعداد ۴۱۱۴ اثر در سایت جشنواره بارگزاری شد که از این تعداد، به تفکیک ۲۸۳۴ اثر در بخش اصلی و ۱۲۸۰ اثر در بخش جانبی به ثبت رسیده است.

آمار ارسالی به تفکیک محورها در بخش اصلی شامل ۵۴۵ فیلم داستانی، ۳۰۴ فیلم مستند، ۴۳۷ انیمیشن، ۱۲۵ تیزر تبلیغاتی، ۷۸۵ فیلم علمی آموزشی، ۷۰ ویدیو بلاگ و ۵۶۸ نماهنگ و به تفکیک محورها در بخش جانبی نیز شامل ۳۴۱ فیلمنامه، ۱۳۹ تیزر، ۳۹۷ پوستر و ۴۰۳ عکس پشت صحنه بوده است.

جشنواره هم اکنون در مرحله داوری هیئت انتخاب قرار دارد و به زودی، آثاری که از این مرحله به بخش مسابقه ای راه پیدا کنند، توسط بیش از ۱۵۰ فعال حوزه هنر و رسانه از سراسر کشور داوری خواهند شد.

اختتامیه هفتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه در اواسط آبان ماه برگزار می‌شود که در این مراسم، دانش آموزان برگزیده در هر محور و به تفکیک مقاطع تحصیلی و همچنین برگزیدگان بخش های ویژه و تخصصی اعلام خواهند شد. علاقمندان می توانند اخبار مرتبط با اختتامیه را از طریق صفحات و سایت رسمی جشنواره دنبال کنند.

*خبرنگار دانش آموز؛ محمد جواد نوائیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار