محمد مومنی مقدم در گفت‌وگو با پانا

هوادار استقلال دوست دارد فرهاد مجیدی بماند؛ وزیر ورزش به نظر هواداران احترام بگذارد

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است تیمی که برای فصل جدید بسته شده در حد و اندازه قهرمانی در لیگ برتر ایران نیست.

کد مطلب: ۱۲۱۶۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
هوادار استقلال دوست دارد فرهاد مجیدی بماند؛  وزیر ورزش به نظر هواداران احترام بگذارد

محمد مومنی در گفت‌وگو با پانا در مورد اختلاف فرهاد مجیدی با باشگاه استقلال گفت: « متاسفانه مدیریت باشگاه استقلال دچار افسارگسیختگی شده است و هر کسی در این باشگاه حرف خودش را می‌زند. البته شفاف‌سازی که مدیریت استقلال در برنامه تلویزیونی انجام داد خیلی خوب بود؛ آنها از عملکرد خودشان راضی بودند اما استقلال نیاز به مدیرانی دارد که تفکر و دیدگاه بالاتری دارند. »

وی ادامه داد: « مدیریت در یک باشگاه بزرگی مثل استقلال نباید به گونه‌ای باشد که آنها با رفتار خودشان تشنج ایجاد کنند و تمرکز بازیکن را بهم بزنند. ممکن است بازیکن یک رفتار یا حرفی بزند اما مدیریت نباید بلافاصله واکنش نشان دهد و او را اخراج کند. اخراج یک بازیکن به تیم لطمه می‌زند و در نهایت هوادار از آت متضرر می‌شود. »

مومنی در ادامه به رفتار متناقض فرهاد مجیدی اشاره کرد و گفت: « فرهاد مجیدی هم گاهی مثبت و‌گاهی منفی صحبت می‌کرد؛ البته نمی‌توان همه ایرادها را به گردن سرمربی انداخت؛ ممکن است مجیدی هم با مدیریت صحبت کرده بود و آنها هم به او وعده وعید داده بودند اما پس از مدتی زیر قول خود زده بودند، ما که از جزییات خبر نداریم و پس از این بدقولی‌ها دوباره مجیدی شروع به گلایه کردن کرده است. »

پیشکسوت استقلال با اشاره به اینکه مددی عنوان کرد هر بازیکنی که مجیدی خواسته جذب کردیم و این حرف به معنی این است که به نوعی او مقصر نتایج را به گردن مجیدی انداخته عنوان کرد: « به نظرم این استقلال نمی‌تواند در لیگ حرفی از قهرمانی بزند چرا که بازیکنانی جذب شد که در حد و اندازه تیم نیستند. درست است که مددی گفته هر بازیکنی مدنظر مجیدی بوده جذب کردیم اما به نظر من انتظارات سرمربی برآورده نشد. اگر باشگاه استقلال به جای جذب این بازیکنان، بازیکنان قبلی را حفظ می‌کرد شرایط خیلی به نفع باشگاه بود. اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و بازیکنانی جذب باشگاه استقلال شدند که در حد و اندازه استقلال نبودند. استقلال نیاز به بازیکنان خوب و بزرگ دارد و جای انتحان پس دادن بازیکنان تازه کار نیست. »

وی همچنین در مورد ابقای مجیدی و تمایل هواداران برای حضور او در این تیم اظهار کرد: « به نظر می‌رسد هواداران دوست دارند مجیدی در تیم بماند.آنها مددی را دوست نداشتند و به همین خاطر مشکلات استقلال را به خاطر مدیریت او می‌دانستند. اما الان با رفتن مددی، دوست دارند مجیدی همچنان بماند.امیدوارم وزیر ورزش هم به نظر هواداران احترام بگذارد. »

مومنی در پایان در واکنش به توهین برخی هواداران استقلال به پرویز مظلومی سرمربی سابق این تیم و عضو فعلی هیات مدیره باشگاه گفت: « خیلی متاسفم که برای پرویز مظلومی آن اتفاقات افتاد. اگر امروز باشگاه استقلال آبرویی هم دارد به خاطر وجود بزرگانی همچون مظلومی است و من به شدت اتفاقاتی که افتاده را محکوم می‌کنم. درست است شاید نارضایتی‌هایی وجود داشته اما چنین رفتارهایی به هیچ عنوان صحیح نیست.بزرگان استقلال نباید مورد توهین قرار بگیرند و این برای باشگاهی مثل استقلال شایسته نیست. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار