شاپور محمدزاده:

دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت‌آفرین ایران است

تهران (پانا) - فرمانده مرکز بسیج وزارت آموزش و پرورش با ارسال پیامی فرا رسیدن «هفته دفاع مقدس»، را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۱۶۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت‌آفرین ایران است

متن پیام شاپور محمدزاده به شرح زیر است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین»

دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند. زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنمون راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقاء بود.

هفته دفاع مقدس همچون نگینی تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد، تاریخ هشت ساله دفاع مقدس که پر از عشق و ایثار و مقاومت است و دعای پرچمدار و ادی عشق و یاور بسیجیان و رزمندگان حضرت امام خمینی (ره) و پشتیبانی خالصانه پیر و جوان مرد و زن را در دل خود دارد، همواره در تاریخ خواهد ماند.

شهدای دفاع مقدس و سایر شهدای گرانقدر، با فراگیری درس ایثار و فداکاری در مکتب عشق و ایمان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، توانستند در دفاع از میهن اسلامی عزیزمان در طول هشت سال دفاع مقدس نقش بی بدیلی را ایفا کنند و جان خود را نثار عزت، پیشرفت و امنیت کشور نمودند. چنانکه ثبات، آرامش، اقتدار و توسعه علمی امروز ایران عزیزرا باید مرهون خون شهداء، فداکاری خانواده های معظم شهدا و تلاش بی وقفه ایثارگران و رزمندگان بدانیم.

این جانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس این ایام را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظلله العالی) ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی به ویژه جانبازان، آزادگان، خانواده معزز شهدا، رزمندگان، جهادگران، بسیجیان وهمچنین جامعه بزرگ فرهنگیان کشور، تبریک عرض نموده، سعادت، سربلندی و پیروزی مردم ایران را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار