آغاز سال تحصیلی جدید همراه با میثاق‌نامه عهد و پیمان با شهدا در قرچک

قرچک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش قرچک از اقدامات خود برای بازگشایی مدارس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز سال تحصیلی جدید همراه با میثاق‌نامه عهد و پیمان با شهدا در قرچک

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات ثقلین برگزار شد اظهار کرد: با همزمان شدن اربعین حسینی یادواره شهدا به صورت مجازی از شبکه شاد در ۱۵۰ واحد آموزشی برگزار خواهد شد که در این یادواره‌ها میثاق‌نامه عهد و پیمان با شهدا و پیام سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی قرائت خواهد شد.

او گفت: از اقدامات دیگری که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شده تمام کلاس‌های مدارس شهرستان قرچک برای سال تحصیلی پیش رو به نام شهدا مزین و نام‌گذاری شدند.

داورزنی بیان کرد: نیروی انسانی در هر مجموعه با ارزش‌ترین و مهمترین سرمایه محسوب می‌شود و می‌تواند برای یک مجموعه هم فرصت باشد و هم چالش. ضرورت دارد که تمامی نیروهای منطقه با توجه به سوابق و تخصص‌هایی که دارند ساماندهی شوند. همچنین با توجه به اینکه تعداد زیادی از مدیران مدارس به درجه رفیع بازنشستگی نائل آمدند تعداد زیادی از مدیران جوان انقلابی و شایسته را با توجه به آزمون‌ها و مصاحبه‌ای که داشتند جایگزین مدیران قبلی کرد تا در سال تحصیلی با مشکلات خاصی مواجه نشویم.

وی گفت: امروز مفتخریم خبر خوش بازگشایی مدرسه عترت را بعد از ۱۰ سال در شورای آموزش و پرورش اعلام نماییم چرا که به همت خیرین کمک مسئولان شهرستان قرچک عطر بوی علم و دانش بعد از ده سال در مدرسه عترت به صدا درآمد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهسا زارعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار