معاون وزیر:

کلاس‌های نهضت سوادآموزی باید حضوری برگزار شود

تهران (پانا) - رییس سازمان نهضت سواد آموزی گفت سوادآموزان این سازمان بزرگسالان هستند که واکسینه شده‌اند بنابراین باید همزمان و هماهنگ با آموزش وپرورش، کلاس‌های نهضت سوادآموزی هم به صورت حضوری تشکیل شود.

کد مطلب: ۱۲۱۶۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
کلاس‌های نهضت سوادآموزی باید حضوری برگزار شود

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، شاپور محمدزاده در هفدهمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان نهضت سوادآموزی اظهار داشت: با توجه به اینکه گروه سنی ۱۲ سال به بالا را برای تزریق واکسن مجوز داده اند، امیدواریم با شروع سال تحصیلی کلاس ها حضوری برگزار شود.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه مخاطبان ما از بزرگسالان هستند و واکسن هم زده اند، باید برنامه ریزی شود که همزمان و هماهنگ با آموزش وپرورش کلاس ها حضوری تشکیل شوند، اما ما باید همچنان مثل گذشته آمادگی لازم را برای تداوم آموزش های تلویزیونی و مجازی داشته باشیم.

وی درخصوص بسته تحولی سواد و زندگی نیز گفت: استمرار بسته تحولی در سال جاری چون سال قبل در دستور اجرا باشد بسته تحولی سازمان خوب ارزیابی شده و از طرح های خوب می باشد که باید با تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف ادامه پیدا کند.

معاون‌ وزیر آموزش و پرورش ضمن تبریک و گرامی داشت هفته دفاع مقدس که نزدیک به ۲۰۰ هزار شهید دادیم، لازم است جدول زمان بندی فعالیت های هفته دفاع مقدس در این سازمان رصد و درست و به موقع انجام شود و برنامه های هفته دفاع مقدس مثل سنوات گذشته به خوبی و در شان این هفته برگزار شود.

محمد زاده همچنین گفت: در هفته دفاع مقدس که نزدیک به ۲۰۰ هزار شهید دادیم، لازم است جدول زمانبندی فعالیت های هفته دفاع مقدس درسازمان رصد شود و درست و به موقع انجام شود و برنامه های هفته دفاع مقدس مثل سنوات گذشته به خوبی و در شان این هفته برگزار شود.

در این جلسه مواردی همچون مشکل کمبود نیروی انسانی در استان ها، ایجاد راهکار برای جلوگیری از تکرار ورود بی‌سواد اتباع با وجود قبولی، تشکیل جلسه شورای پشتیبانی به صورت ادغامی با شورای آموزش و پرورش، فعالیت آموزش اتباع و مباحث بخشنامه مربوط به ایثارگران و... و. مطرح و مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار