معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه۱در آستانه شروع سال تحصیلی جدید عنوان کرد:

طبق آموزه های سند تحول بنیادین تمام همکاران آموزش و پرورش به عنوان مربی شناخته می‌شوند

تهران(پانا)- معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه یک در نشستی با نمایندگان نیروهای خدماتی مدارس و اداری از تلاش های آنها جهت شروع سال تحصیلی جدید قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
طبق آموزه های سند تحول بنیادین تمام همکاران آموزش و پرورش به عنوان مربی شناخته می‌شوند
فاطمه سید مومن؛ معاون پرورشی منطقه یک در نشستی صمیمانه با نمایندگان نیروهای خدماتی مدارس ضمن تشکر از زحمات این همکاران اظهار کرد: گروهی از تاثیرگذاران در اجرای هرچه باشکوهتر پروژه مهر در اول هر سال در مناطق به درستی نیروهای خدماتی اداری و مدارس هستند. چه در بازگشایی، تجهیز و نوسازی مدارس و چه در ساماندهی ارسال کتب درسی به مدارس از مبدا و چه در دیدن خدمات آنها در سایه سایر خدمات همکاران در پروژه مهر کمرنگ شده است.
سید مومن ضمن اشاره به نقش مهم نیروهای خدماتی تاکید کرد: طبق آموزه های سند تحول بنیادین تمام همکاران آموزش و پرورش به عنوان مربی شناخته می شوند و نیروهای خدماتی نیز مربیانی هستند که به لحاظ تاثیرگذاری روی دانش آموزان جهت آموزش پاکیزگی، نظم، مهربانی و تلاش برای ساختن محیطی آرامش بخش برای دیگران نقش مهمی دارند.
وی افزود: تلاش تمام افرادی که به نوعی جهت آماده سازی، رساندن ملزومات لازم، سرویس دهی به دانش آموزان و آغاز سالی نو در آموزش وپرورش دخیل هستند قابل ستایش است. از جمله رانندگانی که همراه و درکنار ناظران مدارس، پرسنل اداری در گرمای تابستان امر نظارت را تسهیل کرده اند و با تحویل کتب درسی مدارس از مبدا به مدارس زمینه را جهت آموزش و پرورش هر چه بهتر دانش آموزان در ابتدای سال آماده می کنند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک با تاکید بر اینکه آموزه های دینی ما همواره به قدر شناسی و تشکر از زحمات افراد توصیه داشته اند، خاطرنشان کرد: چه ارزشمند است دیدن و بها دادن به این تلاش، همکاری مهربانانی که با نام بابای مدرسه برای اولیا و دانش آموزان همواره شناخته شده هستند و اولین رابط دیداری والدین و دانش آموزان با اولیای مدارس این نیروهای مخلص هستند.
در راستای همین هدف سیدمومن؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شمیرانات به همراه سیما سرخابی؛ کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در یک نشست صمیمیانه ضمن گفتگو با نمایندگان این قشر زحمتکش از تلاش های آنها قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار