همزمان با سراسر کشور و در بستر شبکه شاد:

پویش مهر عاطفه ها با شعار «مهر ماه مهربانی» برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

یاسوج (پانا) - همزمان با سراسر کشور و در بستر فضای مجازی ( شبکه شاد) جشن عاطفه ها در قالب پویش مهر عاطفه ها با شعار «مهر ماه مهربانی» برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۲۱۶۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
پویش مهر عاطفه ها با شعار «مهر ماه مهربانی» برای دانش آموزان کهگیلویه  و بویراحمد برگزار می شود

جلسه فصلی شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای این شورا در دفتر معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

اولین دستور کار این جلسه برگزاری جشن عاطفه ها بود که این برنامه در راستای ترویج فرهنگ انفاق و نوعدوستی با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و تامین مایحتاج تحلیل آنان با مشارکت مرکز نیکوکاری فرهنگیان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیرین انجام می شود.

سید نظام مرادی مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: زنگ مهر عاطفه ها به صورت نمادین روز چهارشنبه مورخ 1400/07/07 ساعت 10 صبح با حضور مسئولین و رعایت پروتکل ها بهداشتی شرایط کرونا در همه مناطق و شهرستانهای استان برگزار می گردد.

سید بهاء الدین ملک حسینی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز بیان کرد: اولویت خرید هدایای افراد حمایت کننده به مایحتاج تجهیزات آموزشی هوشمند برای دانش آموزان بی بضاعتی که تحت حمایت هیچ یک از نهادهای حمایتی نیستند اختصاص داده شود.

تفاهم نامه همکاری با بانک قرض الحسنه مهر در راستای مهر عاطفه ها دومین دستور کار جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان بود، اردشیر یاری معاون پشتیبانی ادراه کل آموزش و پرورش استان در همین راستا اظهار کرد: یکی از دغدغه های آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید، تامین تجهیزات آموزشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند است، که در این تفاهم نامه شرایطی فراهم شده تا با به دانش آموزان بی بضاعت تسهیلات با دوره باز پرداخت 6ماهه، 9 ماهه و 12 ماه اعطا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار