تولید فیلم کوتاه اثر گذار در کربلا توسط نوجوانان اصفهانی

اصفهان(پانا) - به همت گروه فیلمسازان خانه نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ساخت یک فیلم کوتاه بسیار تاثیر گذار از داستان‌های حیرت انگیز چند تن از نوجوانان کربلا کلید خورد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
تولید فیلم کوتاه اثر گذار در کربلا توسط نوجوانان اصفهانی

کربلا با همه غصه ها و قصه هایش بر نوجوانان اثر گذار هم داشته است.

صفیه سادات موسویان، مسئول خانه نوجوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پانا در اصفهان گفت: حضور کودکان و نوجوانان در هیات‌ها و مجالس عزاداری در ایام محرم سبب می‌شود که آن‌ها با معارف عاشورایی و سیره و روش امام حسین(ع) و اهل بیت (علیهم‌السلام) آشنا شوند. اما از سال گذشته که به دلیل شیوع ویروس کرونا، و رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان حضور بچه‌ها در این مجالس فراهم نشد.

موسویان افزود: در این راستا این‌روزها گروه فیلمسازان خانه نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در حال ساخت یک فیلم کوتاه بسیار تاثیر گذار از داستان های حیرت انگیز چند تن از نوجوانان کربلا هستند.

وی اظهار کرد: این گروه بیش از سه هفته است که با اکیپ کاملا نوجوانانه خود و با مشورت اساتید پیشکسوت در این امر در حال گزینش نوازندگان،بازیگران، مجریان،تصویر برداران و....ساخت این برنامه هستند تا بتوانند با دیدگاه نوجوانانه خود بر علم و عمل نوجوانان شهر تاثیر گذار باشند و آنچه را بسازند که مورد استقبال گروه سنی ذکر شده قرار گیرد.

مسئول خانه نوجوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان بیان کرد: به زودی این فیلم کوتاه با تمام صحنه های جذاب و فراز و فرودهایش میهمان خانه های هم وطنان می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار