معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴:

وجود نیروی مذهبی آموزش‌دیده در مدارس، باعث تقویت فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی و دینی می‌شود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱۴ معتقد است وجود یک نیروی مذهبی آموزش‌دیده و مسلط به علوم دینی در مدارس، باعث تقویت فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی و دینی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۵۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
وجود نیروی مذهبی آموزش‌دیده در مدارس، باعث تقویت فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی و دینی می‌شود

نشست طلاب طرح امین به میزبانی کارشناسی قرآن، عترت و نماز با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴ به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

محمد عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴ در این جلسه ضمن تشکر از زحمات فراوان نیروهای طلبه طرح امین در سال گذشته به ویژه در دوران کرونا گفت: وجود یک نیروی مذهبی آموزش دیده و مسلط به علوم دینی در مدارس، باعث تقویت فعالیت های فرهنگی، تربیتی و دینی می شود.

وی افزود: هماهنگی بیشتر بین مدیران مدارس و طلاب طرح امین باعث اثرگذاری بیشتر فعالیت های تربیتی بر روی دانش آموزان خواهد شد و این امر فقط با حمایت همه جانبه مدیران ستادی از این طرح به انجام خواهد رسید.

در این نشست، سید محمد مهدی طه حسینی؛ کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه ۱۴ نیز ضمن اشاره به بازخوردهای بسیار خوب مدارسی که طلبه طرح امین در آن ها حضور دارند، بر استفاده بیشتر از ظرفیت این نیروهای آموزش دیده، دلسوز و مسلط به اصول تربیتی تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین کوه پیکر؛ مسئول طلاب طرح امین شرق تهران نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت های انجام شده در سال گذشته نیروهای این طرح در فضای مجازی و حضوری، ارائه کرد و برگزاری آموزش های متعدد از جمله تسلط بر امور تولید محتوا در فضای مجازی برای این عزیزان از طرف حوزه علمیه استان تهران را نقطه عطفی بر فعالیت های تبلیغی دوران کرونا دانست.

در این نشست، طلاب طرح امین ضمن بازگو کردن فعالیت های انجام شده در سال گذشته، مسائل و موانع موجود در این مسیر را برشمردند.

لازم به ذکر است طرح امین؛ طرح استقرار یک روحانی آموزش دیده و مسلط به فضای تربیتی در مدرسه است که در طی یک دهه فعالیت، ثمرات زیادی در ارتقای سطح تربیتی و دینی مدارس مشمول این طرح داشته است.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار