رئیس مجلس دانش آموزی کشور، در حاشیه نشست کنگره ملی همفکری بسیج:

تعامل میان ساختارهای دانش‌آموزی، موجب ارتقای تعلیم و تربیت در ساختار وزارت آموزش و پرورش می‌شود

تهران (پانا) - رئیس مجلس دانش‌آموزی کشور، تعامل دو سویه میان ساختارهای دانش‌آموزی را، موجب هم‌افزایی و ارتقای تعلیم و تربیت در ساختار وزارت آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۲۱۵۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تعامل میان ساختارهای دانش‌آموزی، موجب ارتقای تعلیم و تربیت در ساختار وزارت آموزش و پرورش می‌شود

محمد مهدی کوراوند؛ رئیس مجلس دانش آموزی کشور در گفت‌ و گو با پانا گفت: «در آینده تلاش خواهیم کرد با همکاری میان مجلس دانش آموزی و کنگره ملی، فعالیت هایی در چارچوب هم افزایی استقلال فکری و ایجاد هویت ایرانی اسلامی و ارتقای کیفیت کاری تشکل های جمهوری اسلامی ایران، ایجاد شود..»

وی افزود: «گاهی شاید لازم شود در انجام برخی امور، مانند صحبت های شهدا و فرهیختگان عمل کنیم. همچون شهید بهشتی که گفت: «در کارها گاهی لازم است تشکیلاتی وارد عمل شده و عمل گرا در صحنه حاضر شویم.» در ساختار های ما نیز باید مثل جمله شهید بهشتی عمل کنیم و به سمت عمل گرایی، جهت پیدایش نسلی پویا و تمدن ساز پیش رویم..»

وی ادامه داد: «برای ایجاد یک جامعه پویا باید به دنبال گفتمان محوری و گفتمان سازی که از فرمایشات مقام رهبری است باشیم. با برگزاری چنین جلساتی در بستر های مختلف، گامی به سمت گفتمان محوری و گفتمان سازی انقلاب بر خواهیم داشت و سبک زندگی ایرانی اسلامی که از فرمایشات مقام رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است، به عنوان سبک زندگی افراد جامعه انتخاب خواهد شد.»

وی افزود: «در بیانیه گام دوم آمده است که لازمه تشکیل تمدن نوین اسلامی در ابتدا خود سازی می‌باشد. چه خوب است که ما این امر را از نهادی همچون مجلس و تشکلی چون کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی آغاز کنیم. همراه با انجام این کار با گذشت زمان، جامعه ای نخبگانی تربیت خواهیم کرد.»

کوراوند در آخر گفت: «این گام به همت نمایندگان جامعه دانش آموزی گامی استوار خواهد بود.»

خبرنگار دانش آموز پانا؛ مبینا سبزه علی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار