واکسن تزریق شده در فارس از مرز ۲ میلیون دز گذشت

شیراز (پانا) - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست روزانه ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید۱۹ خبر داد تاکنون دو میلیون و ۵۶ هزار و ۹۸۹ دوز واکسن به مردم فارس تزریق شده است.

کد مطلب: ۱۲۱۴۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
واکسن تزریق شده در فارس از مرز ۲ میلیون دز گذشت

مهرزاد لطفی با اشاره به پیشگامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در انجام واکسیناسیون از زمان تحویل تا تزریق، گفت: تلاش دانشگاه برای انجام سریع واکسیناسیون ادامه دارد و به نسبت موجودی، میزان تزریق واکسن نیز افزایش می‌یابد.

او با اشاره به گسترش مراکز انجام واکسیناسیون علیه کروناویروس در فارس میزان تزریق واکسن کرونا در روز پنجشنبه، هجدهم شهریور در استان را ۱۰۸ هزار و ۷۳۲ دوز اعلام کرد و افزود: به همت تیم‌های اجرایی واکسیناسیون دانشگاه و با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه فجر فارس و به ویژه مشارکت مردم، تاکنون دو میلیون و ۵۶ هزار و ۹۸۹ دز واکسن به مردم فارس تزریق شده که این امر به سرعت در حال انجام است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، واکسیناسیون را در کنار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، یکی از راه‌های موثر در مدیریت و کنترل بیماری کووید۱۹ خواند و از استقبال و همدلی و مشارکت مردم فارس در این امر قدردانی کرد.

لطفی ادامه داد: پایبند بودن به رعایت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی یکایک افراد جامعه، می‌تواند تغییر اساسی در وضعیت کرونایی استان به وجود آورد، بنابراین با تلاش و همت مجموعه سلامت فارس و همراهی مردم فهیم استان، می‌توانیم به روزهای دور از کرونا در استان دست یابیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه کرونا همچنان در کمین افراد سهل‌انگار است، از مردم استان فارس خواست تا فریب تغییر وضعیت رنگ‌بندی کرونایی را نخورند و همچنان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، مجموعه سلامت را در پیشبرد برنامه‌های مقابله با کرونا همراهی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار