رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور:

دستگاه قضایی به دنبال محقق کردن عدالت است

تهران (پانا) -  رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور می‌گوید همه ارکان دستگاه قضایی به دنبال محقق کردن ابعاد مختلف عدالت که یکی از ارکان نظام بوده، هستند.

کد مطلب: ۱۲۱۳۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه قضایی به دنبال محقق کردن عدالت است

به گزارش ایسنا، عباس مسجدی امروز شانزدهم شهریورماه در مراسم تکریم و معارفه روسای پزشکی قانونی لرستان که در محل سالن اجتماعات دادگستری خرم‌آباد برگزار شد، هدف از خلقت انسان و راه‌اندازی جمهوری اسلامی ایران را اجرای عدالت قضایی، اجتماعی، اقتصادی، آموزشی و توزیع منابع و ...) برشمرد.

وی با بیان اینکه همه ارکان دستگاه قضایی به دنبال محقق کردن این اصل از نظام هستند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سند گام دوم و فرمایشات اخیر گلایه‌مند از کم‌اجرا شدن این هدف بودند اما وظیفه داریم این موضوع را مورد اهتمام ویژه قرار دهیم.

مسجدی با اشاره به فرمایش دیگری از مقام معظم رهبری مبنی براینکه دشمن تمام تلاشش را انجام می‌دهد که مردم را از حاکمیت و نظام مایوس سازد، عنوان کرد: در این فاصله ده روزه که دولت جدید کار خود را آغاز کرده است سه جلسه سه جانبه با حضور سران قوا تشکیل شده و این دشمن را نگران و عصبانی کرده است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: هنگامی‌که مسئولین سه قوا اختلاف داشته باشند تبعات آن متوجه مردم می‌شود و امروز دشمن از این وفاق و تعامل سران قوا ناراحت هستند و به دنبال ایجاد موج‌های خبری کذب است چرا که از ارئه خدمات نظام به مردم خوف دارد.

مسجدی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال موج‌گذاری است و این درحالیست که دستاوردهای نظام در این ۴۰ سال قابل کتمان نیست و همه باید تلاش جهادی داشته و فعالیتمان را دو چندان کنیم تا بتوانیم خلاءهایی که وجود دارد را پر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار