معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر:

5 هزار سوادآموز در فعالیت‌های فوق‌برنامه شرکت می‌کنند

بوشهر(پانا)_ معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت فعالیت‌های مکمل و فوق برنامه در سوادآموزی در راستای اهداف بلندمدت سازمان نهضت سوادآموزی و هم‌زمان با شروع کلاس‌گذاری اجرایی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۳۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
5 هزار سوادآموز در فعالیت‌های فوق‌برنامه شرکت می‌کنند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ، سید مجتبی هاشمی نژاد با بیان این که فعالیت ها در راستای غنی سازی برنامه درسی سوادآموزی و معطوف به اسناد بالادستی همچون سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به اجر در می آید، اظهار کرد: خواندن با خانواده، حلقه‌های کتابخوانی، طرح آموزش عملی نماز (کلید بهشت)، مسابقات فرهنگی - آموزشی، طرح آموزش عملی رایانه (ICDL) و فعالیت ‌های فرهنگی در مراکز یادگیری محلی، فعالیت‌های مکمل و فوق برنامه حوزه معاونت سوادآموزی است.

دبیر گروه بهبود کیفیت سوادآموزی خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌کنیم که بیش از 5 هزار نفر سوادآموز در این فعالیت‌های فوق برنامه شرکت کنند.

وی افزود: از این تعداد یکهزار و 368 نفر در طرح خواندن با خانواده، 200 نفر در طرح حلقه های کتابخوانی، دو هزار و 8 نفر در طرح آموزش عملی نماز (کلید بهشت)، یکهزار و 56 نفر در مسابقات فرهنگی - آموزشی مانند پرسش مهر ریاست محترم جمهوری و مسابقه کتابخوانی، 80 نفر در طرح آموزش عملی رایانه و 600 نفر در فعالیت ‌های فرهنگی - مهارتی در مراکز یادگیری محلی شرکت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار