حضور فیلمساز جوان گیلانی در بین داوران جشنواره RYFF کانادا

رشت (پانا) - مصطفی مهربان از مدرسان و فیلمسازان انجمن سینمای جوانان رودبار به همراه سه فیلمساز دیگر کشور در جمع هئیت داوران دوازدهمین جشنواره حلقه فیلم جوان ونکوور کانادا حضور دارد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور فیلمساز جوان گیلانی در بین داوران جشنواره RYFF کانادا

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مصطفی مهربان، علی رستمیان، ریحانه و بهاره عین‌الهی در ترکیب هیئت داوران دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه Reel Youth کانادا بوده و آثار فیلمسازان زیر ۱۹ سال این دوره جشنواره را به‌صورت آنلاین به ترتیب نوآوری، ارزش و سرگرمی، شایستگی فنی و پیام فیلم داوری خواهند کرد.

مصطفی مهربان از مدرسان و فیلم‌سازان انجمن سینمای جوانان رودبار است.

جشنواره فیلم جوانان Reel RYFF به هنرمندان جوان این امکان را می دهد تا خلاقیت خود را بیان کنند، تماشاگران را سرگرم کنند و چشم اندازهای خود را برای جهانی عادلانه و پایدار به اشتراک بگذارند. این جشنواره الگویی برای مشارکت جامعه، جشن فرهنگ جوانان و ویترین غنای و تنوع نسل جدید فیلمسازان است. این دومین سالی هست که داوران ایرانی در این جشنواره بین المللی حضور پررنگی دارند.

دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه Reel Youth کانادا از ۳۰ سپتامبر تا ۱۵ اکتبر در وَنکوور کانادا به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار