بیمارستان نورآباد به دستگاه پیشرفته ام آر آی مجهز شد

نورآباد(پانا)- نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی گفت بیمارستان ابن سینای نورآباد در مرکز دلفان به پیشرفته‌ترین دستگاه ام آر آی، به ارزش حدود ۳۴ میلیارد تومان مجهز شد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان نورآباد به دستگاه پیشرفته ام آر آی مجهز شد

به گزارش ایرنا، یحیی ابراهیمی اظهار کرد: این دستگاه پیشرفته از شرکت زیمنس آلمان با ارز دولتی ۵۰ درصدی به ارزش حدود پنج میلیارد تومان خریداری شده که قیمت آن در بازار آزاد حدود ۳۴ میلیارد تومان است.

وی افزود: پیش از این بیمارستان ابن سینای دلفان دارای دستگاه ام آر آی نبود و بیماران این شهرستان برای انجام ویزیت های تشخیصی ناگزیر به شهرهای همجوار مراجعه می کردند که صرف نظر از هزینه ایاب و ذهاب، برای آنان مشکلاتی را به همراه داشت.

ابراهیمی با اشاره به اینکه طی یکسال اخیر بیمارستان ۹۰ تختخوابی ابن سینا شاهد تحولات چشمگیری در بحث تجهیزات بوده است عنوان کرد: ظرفیت بستری بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) این مرکز درمانی به ۱۵ تخت فعال و بخش دیالیز آن از سه تخت به ۱۵ تخت افزایش یافته است.

نماینده مردم دلفان وسلسله در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخذ مجوز ایجاد اورژانس هوایی برای بیمارستان دلفان تصریح کرد: در این خصوص مبلغ پنج میلیارد تومان به منظور ساخت آشیانه و پد بالگرد در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: مجوز ساخت بیمارستان دوم شهرستان دلفان با ظرفیت ۲۵۰ تخت اخذ شده است که امیدواریم عملیات ساخت آن به زودی آغاز شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار