افتتاح مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد در لبنان

تهران (پانا) - قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از افتتاح مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در لبنان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد در لبنان

به گزارش دانشگاه آزاد، وحید ضرغامی با اشاره به اهمیت سفر هیات اعزامی این دانشگاه به لبنان و دستاوردهای ارزشمند آن، گفت: در توافق با مسئولان دانشگاه، افتتاح مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در لبنان در دستور کار قرار گرفت و این مرکز امروز با حضور هیات اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان دانشگاهی لبنان در بیروت افتتاح شد.

وی با تاکید بر اهمیت راه‌اندازی این مرکز عنوان کرد: از جمله اهداف راه‌اندازی این مرکز انتقال دانش و تجربه دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه تحقق دانشگاه کارآفرین و حل مسئله به کشور دوست و برادر لبنان و گسترش همکاری‌های فناورانه و نوآورانه با محور مقاومت است. همچنین تعریف و پیگیری کسب و کارهای دانش بنیان مشترک برای حل مشکلات معیشتی و صنعتی لبنان از دیگر اهداف افتتاح مرکز است.

علیرضا منظری توکلی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و نماینده رؤسای استان های کشور در هیأت رئیسه، دکتر محمدرضا شمس دولت‌آبادی مدیرکل پشتیبانی واحدهای برون مرزی و دکتر وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری هیأت اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی به لبنان را تشکیل می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار