رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

کسب عنوان برتر کشوری شورای آموزش و پرورش استان کرمان در شاخص آموزش و پرورش استثنایی

کرمان (پانا) - رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان از کسب عنوان برتر کشوری شورای آموزش و پرورش استان کرمان در شاخص آموزش و پرورش استثنایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب عنوان برتر کشوری شورای آموزش و پرورش استان کرمان در شاخص آموزش و پرورش استثنایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، فریبا اسکندرزاده ضمن تبیین اهمیت کار شوراهای آموزش و پرورش، گفت: شوراهای آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارکان مترقی نهاد آموزش و پرورش، در راستای تحقق خرد جمعی، ایجاد زمینه و بستر مناسب برای جلب مشارکت های مردمی و به کارگیری تمامی قابلیت ها و ظرفیت های منطقه ای و استانی، گام موثری برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت است.

وی اظهار کرد: در ارزیابی های به عمل آمده، شورای آموزش و پرورش استان کرمان موفق به کسب رتبه برتر کشوری در شاخص های آموزش و پرورش استثنایی شده که بیانگر تلاش های خالصانه کارکنان این حوزه در توسعه عدالت اجتماعی و ایجاد فرصت های برابر آموزشی است.

بر پایه این گزارش، در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال 1400 که با حضور استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان و مدیرکل آموزش و پرورش استان و سایر اعضا برگزار شد، از عباس صفوی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار