عنوان شورای برتر استان ایلام به شورای آموزش و پرورش چرداول رسید

ایلام (پانا) - در هفته شوراهای آموزش و پرورش، با حضور فرماندار و مدیر کل آموزش و پرورش استان از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان چرداول تجلیل شد و این شورا ، به عنوان شورای برتر شناخته شد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
عنوان شورای برتر استان ایلام به شورای آموزش و پرورش چرداول رسید

سعید رضا کریمیان فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ضمن تقدیر از اعضای شورا، نقش و جایگاه شورای آموزش و پرورش را مهم دانست و گفت: شورای آموزش و پرورش در نگاه رهبری جایگاه ویژه ای دارد به گونه ای که رهبر انقلاب فرمودند شوراهای آموزش و پرورش، تبلور اراده مردم و نظارت همگانی بر تعلیم تربیت است و این نشان از اهمیت این شورا است، بنابراین انتظار می رود جلسات این شورا به صورت مستمر در راستای رفع مشکلات آموزش و پرورش برگزار شود.

در ادامه، امیر مهردادی مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش، کسب عنوان برتری شورای آموزش و پرورش چرداول را نشان از کار تیمی قوی در جلسات و هماهنگی موثر بین اعضا دانست و گفت: نظام آموزش و پرورش کشور ما بازوی توانمند فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی است. توسعه کشور در گرو تعلیم و تربیت است و تحقق هدف های آموزشی و پرورشی،تعالی فرهنگ تعلیم و تربیت، تامین نیروی انسانی مورد نیاز، بسیج همگانی و مشارکت عملی و همه جانبه ی آحاد مردم، دست اندرکاران و صاحب نظران را می طلبد.

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه زمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن و تبریک موفقیت مذکور به فرماندار به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش منطقه، از تمامی عزیزان همراه قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با کار جمعی و برنامه محوری همچنان در این مسیر، موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

در پایان این جلسه، با اهدا لوح سپاس از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان چرداول تجلیل شد.

تهیه و تدوین خبر: سهراب خدادادی و سعیده حاتم نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار