برگزاری آیین بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش کشور

کسب رتبه برتر کشوری توسط شورای آموزش و پرورش زنجان

زنجان (پانا) - در آیین تجلیل از شوراهای برتر آموزش و پرورش کشور که به صورت غیر حضوری با معاون اول رییس جمهور، وزیر آموزش و پرورش و استاندار زنجان و به صورت حضوری در استانداری زنجان با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیرکل آموزش وپرورش زنجان و دیگر اعضا شورا برگزار شد، شورای آموزش و پرورش استان زنجان به عنوان شورای برتر کشور انتخاب و لوح تقدیر وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش به استاندار زنجان به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش استان تقدیم شد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر کشوری توسط شورای آموزش و پرورش زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان؛ شورای آموزش و پرورش استان زنجان به عنوان شورای برتر در کشور انتخاب شده و در استان زنجان نیز طارم، ابهر، ایجرود و منطقه افشار با کسب بالاترین امتیازات، به عنوان شهرستان‌های برتر استان زنجان انتخاب شدند.

حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر گفت: بر اساس ارزیابی های به عمل آمده از عملکرد شورای آموزش و پرورش استان ها، استان زنجان موفق به کسب رتبه برتر کشور شد.

مظفری شورای آموزش و پرورش را یک نهاد فراگیر و تاثیرگذار در فعالیت‌های آموزش و پرورش دانسته و اظهار کرد: تلاش می کنیم تا از این ظرفیت مطلوب برای پیشبرد برنامه ها بهره ببریم.

مظفری با اشاره به تنگاناهای آموزش و پرورش گفت : آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند از عهده مسائل این وزارتخانه برآید و قانون شوراها، این خلاء را پر کرده است و در واقع بر آموزش و پرورش یک بازوی قدرتمند بوده است.

وی افزود: 14شورای آموزش و پرورش با عضویت 186 نفر دراستان زنجان فعالیت می‌کنند که امیدواریم با تدابیر حکیمانه استاندار محترم و مشارکت فعال اعضا و همراهی کلیه ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی و آحاد مردم، همچنان شاهد رشد کمی و کیفی آموزش و پرروش استان باشیم.

شایان ذکر است در این آیین لوح تقدیر وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش توسط اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، به استاندار زنجان به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش زنجان تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار