رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش:

عملکرد پروژه مهر آیینه انعکاس آموزش و پرورش است

آب پخش(پانا)- رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت پروژه مهر نمادی از برنامه‌ریزی همبستگی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۲۱۲۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد پروژه مهر آیینه انعکاس آموزش و پرورش است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه آب پخش، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش با همراهی کارشناس حراست از مدارس عفت و فاطمه زهرا (س) با محوریت پروژه مهر بازدید کردند.

اکرم پاپری در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران و پرسنل مدارس به منظور فراهم سازی مدارس اظهار کرد: آگاه‌ سازی و روشن کردن افکار عمومی و برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مطلوب جهت آغاز بی‌دغدغه سال‌تحصیلی برای دانش‌آموزان و معلمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

پاپری پروژه مهر را نمادی از برنامه ریزی همبستگی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت برشمرد و بیان کرد: عملکردهای پروژه مهر آیینه انعکاس آموزش و پرورش است و اقدامات انجام شده در آموزش و پرورش آب پخش مشهود و بازتاب آن مثبت است و امیدواریم با تلاش همکاران ساعی همچون سالیان گذشته عملکردی قابل قبول داشته باشیم.

پاپری بیان کرد: آگاه‌ سازی و روشن کردن افکار عمومی و برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مطلوب جهت آغاز بی‌دغدغه سال‌تحصیلی برای دانش‌آموزان و معلمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همه باید در انجام این مهم نهایت سعی و تلاش خود را به کار بندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار