رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره ‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌تهران:

ماموریت‌ اصلی پروژه‌ مهر رفع موانع و کمبود‌های مدارس در سال‌ تحصیلی جدید است

قرچک(پانا)- رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌ کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌ تهران استفاده از موقعیت‌های فضای‌ مجازی برای مدیران‌ مدارس را یک ضرورت انکار ناپذیر دانست.

کد مطلب: ۱۲۱۴۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ماموریت‌ اصلی پروژه‌ مهر رفع موانع و کمبود‌های مدارس در سال‌  تحصیلی جدید است

فرامرز تاجیک، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌ تهران، کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد اداره‌کل، به همراه مسئول ارزیابی عملکرد اداره آموزش و پرورش شهرستان‌ قرچک از مدارس‌ایران، حضرت‌خدیجه‌(س)، حضرت‌رقیه‌(س) و دبستان غیر‌دولتی کودک‌پارسی آموزش و پرورش قرچک بازدید کردند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره‌ کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در طی این بازدیدها اظهار کرد: پروژه‌مهر در واقع مجموعه فعالیت‌هایی در راستای رفع‌ موانع و کمبود‌های مدارس و لازمه شروع سال‌تحصیلی پرنشاط است؛ از این رو از همه همکاران‌ محترم بویژه مدیران‌ مدارس انتظار می‌رود تا مجدانه امور مربوطه را پیگیری کنند.

او ضمن بازدید از مستندات ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس خاطرنشان کرد: قطعا تکریم ارباب رجوع و تسریع در امور دانش‌آموزی یک ضرورت است، اما رعایت تمام مراتب‌ قانونی در ثبت‌نام دانش‌آموزان و ساماندهی دقیق نیروی‌انسانی از موضوعات‌ مهم امروز ما در فرصت باقی‌ مانده تا شروع سال‌تحصیلی جدید است.

این مقام مسئول اشاره‌ای نیز به ثبت اطلاعات در سامانه‌های پادا و سیدا کرد و افزود: روند پشتیبانی و تسهیل امور مختلف در سامانه پادا و سیدا در حال بهبود و رفع تمامی کمبودها است که با توجه به جلسات‌ متعدد به حول قوه‌ الهی به زودی شاهد رفع تمامی نواقص در این‌حوزه خواهیم بود.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی‌ شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌تهران تصریح کرد: انتظار می‌رود تمامی همکاران در مدارس بویژه مدیران همه تمهیدات لازم برای بازگشایی بانشاط و شروع پرشور سال تحصیلی جدید را فراهم سازند و استفاده از موقعیت‌های فضای‌ مجازی را یک ضرورت انکار ناپذیر بدانند، همه می‌دانیم که تصمیم‌گیری برای بازگشایی مدارس به هر نحوی با دستور ستاد ملی‌ کرونا و وزارت آموزش و پرورش است که بلافاصله بعد از دریافت دستورالعمل‌های مربوط به مناطق اطلاع‌رسانی خواهد‌ شد.

خبرنگار دانش‌آموز: راضیه‌ یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار