مردمی بودن از ویژگی‌های شهدای دولت بود

قم(پانا)- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت مردمی بودن از ویژگی‌های شهدای دولت بود و شهیدان رجایی و باهنر الگوهای علمی و عملی تقوا و خدمت هستند.

کد مطلب: ۱۲۱۰۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مردمی بودن از ویژگی‌های شهدای دولت بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید قم، حجت الاسلام «حسن هنرمند» با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در جمع اعضای شورای معاونان و مدیران بنیاد افزود: این شهیدان بزرگوار یاران صدیق امام و عناصر کارآمد و دلسوز برای انقلاب بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، ادامه داد: عدالت، مردمی بودن، توجه به محرومین، ساده زیستی، تقوا، صبر، تواضع و صداقت در خدمت، از برجسته ترین ویژگی های شهدای دولت بود و همین مساله باعث شد تا این دو انسان بزرگوار نیروهای تاثیر گذار برای پیشرفت نظام اسلامی باشند و همین دشمنان را به وحشت انداخت.

هنرمند افزود: دشمنان از ابتدای شکل گیری انقلاب با به شهادت رساندن نیروهای تاثیر گذار تلاش کردند تا ضربات سنگینی بر پیکره انقلاب وارد سازند و ترورهای زیادی توسط منافقین با حمایت غرب در طول این سالها شکل گرفت از آن جمله ، شهدای هفتم تیر، هشتم شهریور، شهدای محراب، شهدای هسته ای و... که بخشی از جنایات غرب بوده است.

وی تاکید کرد: امید است بتوانیم با پیروی از شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ادامه دهنده راه آنان و مثمر ثمر برای انقلاب باشیم و با ارایه خدمت شایسته به خانواده معظم شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مسیر خشنودی شهدا و رضای حق تعالی قدم برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار