فعالیت ۷ هزار مسجد شیعه و سنی در سطح سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - معاون بسیج مساجد و محلات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۷ هزار مسجد شیعه و سنی در این استان فعال است، گفت بسیج فرزند مسجد است و این دو مکمل یکدیگر هستند.

کد مطلب: ۱۲۰۹۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۷ هزار مسجد شیعه و سنی در سطح سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی سپاه سلمان، علی اکبر ولی نژاد به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مساجد اظهار کرد: مسجد محوری، اصلی‌ترین ایدئولوژی در راستای اجرای برنامه های بسیج است.

وی افزود: امروز شاهد آن هستیم که تمام فعالیت‌های بسیج از مسجد و در مسجد صورت می‌گیرد و اثرات مثبت آن را بر محله و شکوفایی مساجد می‌توان به وضوح مشاهده کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه هم اینک بالغ بر ۷ هزار مسجد شیعه و سنی در سطح استان سیستان و بلوچستان فعالیت های دینی مذهبی و اعتقادی دارند، افزود: با توجه به شرایط کنونی کروناویروس که بر کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان حاکم است، فعالیت های جوانان و نوجوانان در این شرایط کم رنگ نشده و در مساجد بیش از هر زمان دیگر برای انجام فعالیت ها باز است.

ولی نژاد با تاکید بر اینکه تمام پایگاه‌های بسیج باید به مساجد ورود پیدا کنند و یکی از اهداف طرح ارتقای ظرفیت پایگاه های بسیج است، ادامه داد: در مدت فعالیت ستاد احیای پایگاه های بسیج در سطح استان، تعامل بسیار خوب و هم افزایی و انسجام بین ارکان مسجد ایجاد شده و امروزه شاهد آن هستیم که تمامی فعالیت‌های بسیج به مساجد منتقل شده است.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در شرایط کرونا نقش مساجد به مراتب بیشتر است گفت: کماکان نقشه های دشمن نیز پیچیده‌تر شده، امروز مساجد با جنگ نرم دشمن روبرو هستند و باید خودشان را در برابر اینگونه مسائل تقویت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار