یازدهمین و دوازدهمین شماره نشریه الکترونیک سازمان پژوهش منتشر شد

تهران (پانا) - یازدهمین و دوازدهمین شماره نشریه الکترونیک سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به‌ منظور بازتاب محتواهای راهبردی در سطح درون سازمانی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
یازدهمین و دوازدهمین شماره نشریه الکترونیک سازمان پژوهش منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، یازدهمین و دوازدهمین شماره این نشریه در 36 صفحه در قالب گزارش و تحلیل شامل 9 بخش محتوایی همچون" تمرکز بر عدالت اجتماعی و مردم‌محوری، ضروری است"؛ "پنج نکته در مورد پیاده‌سازی یادگیری الکترونیک که می‌تواند در مقابله با تأثیر شیوع بیماری کرونا بر حوزه آموزش و تحصیل مؤثر باشد"؛ "عملیاتی شدن اسناد تحول بنیادین، مشکل گشای بسیاری از چالش­‌های آموزش و پرورش در دوران کرونا و پساکرونا"؛ "در برنامه پیش از دبستان، برنامه‌ی تربیت و یادگیری مدنظر است"؛ "سومین شماره رشد آموزش تاریخ منتشر شد"؛ "ابعاد مختلف پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد بررسی شد"؛ "فراخوان ارسال مقاله رشد آموزش زبان های خارجی منتشر شد"؛ "تعاملات فرهنگی بین مجلات رشد و آستان قدس رضوی"؛ "فراخوان ارسال مقالات به مجله رشد معلم منتشر شد"؛ تهیه و تولید شده است.

این نشریه الکترونیکی در راستای آگاهی بخشی و ارائه مبسوط برنامه‌ها و فعالیت‌های راهبردی سازمان تهیه و به‌صورت ماهانه منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان به همکاری با تحریریه نشریه می‌توانند مطالب خود را در قالب چکیده مقالات و یادداشت به اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل ارسال نمایند. مطالب دریافتی پس از بررسی شورای تحریریه آماده‌سازی و منتشر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار