رفتارهای ایثارگرانه مدافعان سلامت یادآور دوران دفاع مقدس است

کاشمر(پانا)-مدیر شبکه بهداشت شهرستان کاشمر گفت این روزها، عشق به انسانیت،ایثار و شرافت حرفه‌ای، به نحو مسئولانه‌ای در حرفه مقدس پزشکی نمود یافته و شاهد رفتارهای زیبای ایثارگرانه،یادآور دوران دفاع مقدس است.

کد مطلب: ۱۲۰۹۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
رفتارهای ایثارگرانه مدافعان سلامت یادآور دوران دفاع مقدس است

محمد جواد یزدانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر در گفت و گو با پانا گفت: یکم شهریور مصادف است با زاد روز حکیم فرزانه ابو علی سینا که ارمغان پزشکی ایران را به دنیا صادر کرد.

وی افزود: بیش از ۱۸ماه جامعه پزشکی با تمامی خانواده مدافعان سلامت، با شرایط بحرانی همه گیر مواجه بوده و دوره های طاقت فرسای طغیان را با آمادگی حداکثری در مقابله با ویروس کرونا پشت سرگذاشته و هم اکنون نیز در حال مقابله با این ویروس منحوس هستیم.

یزدانی گفت: در این روزها، عشق به انسانیت، ایثار و شرافت حرفه ای، به نحو مسئولانه ای در حرفه مقدس پزشکی نمود یافته و شاهد رفتارهای زیبای ایثارگرانه،ی ادآور دوران دفاع مقدس است،گلستان پزشکی ایران آکنده از چنین انسان‌هایی است، در این بوستان گل‌های فراوانی روییده و می‌روید، گل‌هایی که عطرشان، انسانیت را جانی دوباره می‌دهد.

وی در ادامه خواهش کرد: از شهروندان شهرستان کاشمر و منطقه ترشیر، می خواهم در حمایت از تلاش های فداکارانه خانواده سلامت منطقه ترشیر، به رعایت اصول بهداشتی پایبند بوده و حامی سلامت خود و عزیزانشان باشند.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار