دانش‌آموزان کاشمری ظرف ۳ روز آینده  واکسینه می‌شوند

کاشمر (پانا)- مدیر شبکه بهداشت کاشمر تاکید کرد همه امکانات بسیج شده‌است و از فرهنگیان و دانش‌آموزان خواسته شده تا ظرف ۳ روز آینده واکسن بزنند تا پیک ششم آغاز نشود.

کد مطلب: ۱۲۲۰۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان کاشمری ظرف ۳ روز آینده  واکسینه می‌شوند

محمدجواد یزدانی به پانا گفت:« به اطلاع کلیه فرهنگیان عزیز می رسانیم کسانی که دو ماه از تزریق واکسن آسترازنکا گذشته است جهت تزریق دز دوم واکسن خود از روز دوشنبه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۳۰ ظهر و ۴:۰۰ تا ۷:۳۰ شب به مرکز پایگاه تجمیعی خاتم مرکز جامع سلامت عصمتیه، گلستان و ورزشگاه صالحین(سردار سلیمانی) در نَسترن شمالی مراجعه کنند.»

وی از فرهنگیان درخواست کرد:«در اسرع وقت با توجه به حساسیت موجود جهت تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.»

یزدانی در مورد واکسیناسیون دانش آموزان کاشمری نیز عنوان کرد:« اولیاء محترم دانش آموزان از فردا حداکثر به مدت 3 روز به پایگاه تزریق واکسیناسیون برای واکسینه کردن دانش آموزان مراجعه کنند.»

مدیر شبکه بهداشت کاشمر بیان کرد:« نظر به احتمال بازگشایی مدارس در یک ماه آینده و احتمال آغاز پیک ششم کرونا از اولیای محترم خواهش می کنیم حداکثر سعی کنند در 3 روز آینده جهت واکسیناسیون فرزندان خود از ۱۲ سال به بعد اقدام کنند. واکسن تزریقی به دانش آموزان از نوع سینوفارم است که به تایید کمیته وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی رسیده است. والدینی که در روستا زندگی می کنند نیز، فرزند خود را در شیفت صبح به خانه بهداشت روستا برای تزریق واکسن کرونا ببرند.»


خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار