تآکید رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر رفع اختلاف مالکیت اراضی منطقه کهمان الشتر

الشتر(پانا)- رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در نشست با امام جمعه شهرستان سلسله و نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بر رفع اختلاف بر مالکیت‌ اراضی ملی و اراضی کشاورزی منطقه کهمان با رعایت قانون، اخلاق مداری و مردم داری تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تآکید رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر رفع اختلاف مالکیت اراضی منطقه کهمان الشتر

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی، در جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین امیدی امام جمعه شهرستان سلسله، ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی و اسفندیار حسنی‌مقدم، رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان، اختلاف بر مالکیت اراضی ملی و کشاورزی منطقه کهمان شهرستان سلسله در دفتر امام جمعه مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین امیدی، امام جمعه شهرستان سلسله از اقدامات جهاد کشاورزی شهرستان سلسله ابراز رضایت کرد و گفت: اقدامات جهاد کشاورزی زیربنایی و در راستای خدمات رسانی به جامعه است.

وی خواستار رفع مشکل کشاورزان بر مالکیت اراضی ملی و کشاورزی در منطقه کهمان شد و گفت: استحکام پایه نظام اعتماد به مردم است.

در ادامه اسفندیار حسنی مقدم، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه با حضور در جمع کشاورزان منطقه کهمان شهرستان سلسله با آنان گفتگو کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در جریان بازدید از منطقه کهمان و در گفت وگو با کشاورزان گفت: در بعضی نقاط به منابع ملی تعرض شده و در بعضی جاها تعرض نشده است، لازمه تشخیص این موارد بر عهده کمیسیون رفع تداخلات است.

وی افزود: در جاهایی که حریم رودخانه ها و جاده ها بوده و درختان قطع شده است، هیچگونه حمایتی نکرده و با قاطعیت با متخلفان برخورد می‌کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با تشکیل هیئت چهار نفره متشکل از نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی دستور داد نقشه مقدماتی اراضی مورد اختلاف بهره برداران و منابع طبیعی در پلاک‌های ۱۰۵، ۱۰۶، ۱۰۸ و ۲۰۱ منطقه کهمان تهیه و مورد بررسی قرار گیرد.

حسنی مقدم در پایان تصریح کرد: با بررسی این پلاک‌ها در کمیسیون رفع تداخلات؛ اراضی زراعی و اراضی ملی که سابقه کشت در آنها وجود دارد و قابل واگذاری هستند و اراضی تخریب شده نیز مشخص خواهد شد، با مشخص شدن هر کدام از این موارد عمده مشکلات منطقه حل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار