صدور سند مالکیت برای ۸۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری اردبیل از اخذ سند برای بیش از ۸۰۰ هزار هکتار عرصه‌های ملی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
صدور سند مالکیت برای ۸۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان اردبیل

به گزارش اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری اردبیل، محمود قلیزاده، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: مساحت اراضی ملی استان ۹۷۳ هزار هکتار بوده که برای بیش از ۸۰۰ هزار هکتار از این اراضی تثبت مالکیت انجام شده و سند مالکیت بنام دولت اخذ شده است.

او اظهارکرد: امسال با اتمام ثبت مالکیت شاهد سنددار شدن تمامی اراضی ملی استان خواهیم بود و امسال جشن انفال در استان را هم برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: اخذ سند مالکیت اراضی ملی در راستای ایجاد زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری و تحقق سیاست‌های اجرایی سازمان جنگل‌ها صورت گرفته است.

قلیزاده افزود: با تثبیت اسناد مالکیت دولت در عرصه‌های ملی زمینه سوء استفاده افراد سودجو و فرصت‌طلب و کسانی که به عرصه‌های منابع طبیعی چشم طمع و تعرض دارند کنترل می‌شود.

او بیان کرد: برای تثبیت حاکمیت دولت ،رفع موانع و حل اختلافات با اداره کل منابع طبیعی و مردم سنددار شدن عرصه‌های منابع طبیعی در دستور کار قرار گرفته و این اداره کل با همکاری اداره کل ثبت استان در تمام شهرستان‌ها برای سنددار شدن اراضی و منابع حضور داشته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از مردم طبیعت‌دوست خواست در صورت مشاهده هرگونه تجاوز و دست‌اندازی به عرصه‌های منابع طبیعی، قاچاق فرآورده‌های جنگلی و آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع استان مراتب را به صورت ۲۴ ساعته به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار